کد خبر : 40224
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مرداد 1394 - 12:52
-

نظری: امیدوارم تصمیمات گرفته شده به‌نفع تیم ملی فوتسال باشد‌

نظری: امیدوارم تصمیمات گرفته شده به‌نفع تیم ملی فوتسال باشد‌
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ‌گفت: خیلی وقت است که درباره تیم ملی اظهار نظر نمی‌کنم اما امیدوارم اتفاقات و تصمیمات گرفته شده به نفع تیم ملی باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری درباره اتفاقات اخیر تیم ملی و شرایط حاکم بر آن اظهار داشت: مدت‌زمان زیادی است که درباره تیم ملی صحبت نمی‌کنم و الان نیز صحبتی ندارم اما امیدوارم تصمیماتی که برای تیم ملی گرفته می‌شود خیر و به نفع تیم ملی باشد.

وی درباره دیدار تیمش مقابل کاشی نیلو افزود: کاشی نیلو تیم جوان و بسیار خطرناکی بود و باید برای این تیم به مربی جوان و با انگیزه آقای صادقی تبریک بگویم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشور خاطرنشان کرد: در نیمه نخست ما غافلگیر شدیم و عامل برد ما تجربه بازیکنان ما بود که در نیمه دوم سبب گل‌زنی و به اتمام رسیدن نتیجه به نفع خودمان بود.

وی با بیان اینکه باید به فوتسال اصفهان بهای زیادی داده شود، تصریح کرد: اصفهان بازیکنان با استعداد زیادی دارد و از معدود شهرهای کشور است که فوتسال هنوز در آن جریان دارد و خوشحالم که تیمی بومی در این شهر تشکیل شده تا استعدادهای اصفهان در این راه از بین نروند.

نظری درباره عملکرد داوران در این دیدار بیان کرد: جو بازی بسیار سنگین بود و در هر سوت هر دو تیم اعتراض‌هایی را به داور داشتند اما در مجموع داوران عملکرد خوبی را در این دیدار داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

تو مطمئن باش تصمیمات گرفته شده به نفع تیم ملییه

نام ... یکشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

آقای نظری شما یقینا باتوجه به سن و سال تان دیگر به تیم ملی دعوت نمیشوید

قرچكى یکشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

جنابعالى دیگه باید تو ارزوهات تیم ملى رو ببینى. اول اینکه اخلاق ندارى و دوم اینکه دیگه پیر شدى و در حد تیم ملى نیستى. خجالت بکش و اینقدر بخاطر تیم ملى خودت رو سبک نکن و اینقدر مصاحبه نکن

نصف جهان یکشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

بابا چرا قبول نمیکنی دیگه در حد تیم ملی نیستی نه از نظر فنی و نه از نظر اخلاقی !! دوره شما و باند بازی در تیم ملی تموم شد