کد خبر : 40388
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 - 11:52
-

برنامه نیم فصل اول لیگ فوتسال تغییر نمی‌کند/شروع نیم فصل دوم در دوم آبان

برنامه نیم فصل اول لیگ فوتسال تغییر نمی‌کند/شروع نیم فصل دوم در دوم آبان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری درباره درخواست «خسوس کاندلاس» از کمیته فوتسال برای اتمام مسابقات لیگ برتر فوتسال یک ماه پیش از شروع جام ملتهای آسیا، اظهار کرد: ما برنامه نیم فصل اول لیگ را مدتی پیش اعلام کردیم و بر این اساس، برنامه نیم فصل اول تغییری نخواهد داشت. دبیر سازمان لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری درباره درخواست «خسوس کاندلاس» از کمیته فوتسال برای اتمام مسابقات لیگ برتر فوتسال یک ماه پیش از شروع جام ملتهای آسیا، اظهار کرد: ما برنامه نیم فصل اول لیگ را مدتی پیش اعلام کردیم و بر این اساس، برنامه نیم فصل اول تغییری نخواهد داشت.

دبیر سازمان لیگ فوتسال افزود: نیم فصل دوم مسابقات هم روز دوم آبان آغاز می‌شود که ما درخواست خسوس کاندلاس را در نیم فصل دوم لحاظ خواهیم کرد ولی اینکه این تغییرات اجرایی شود دیگر به کمیته فوتسال بستگی دارد.

جابری در پایان درباره حواشی و درگیری‌های لیگ برتر فوتسال هم گفت: این حواشی به سازمان لیگ ارتباطی ندارد. وقتی پدر یک بازیکن با فرد دیگری روی سکوها درگیر می‌شود، به سازمان لیگ ارتباطی پیدا نمی‌کند. این حواشی ممکن است در فوتبال هم وجود داشته باشد. آنچه به ما مربوط می‌شود این است که مسابقات را طبق برنامه پیش ببریم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.