کد خبر : 40384
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 - 11:33
-

شمسایی:تیم ملی فوتسال نیازمند حمایت است/ فینال‌های تاسیسات زود شروع شد

شمسایی:تیم ملی فوتسال نیازمند حمایت است/ فینال‌های تاسیسات زود شروع شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره آخرین شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای بازی مقابل فرش آرا در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: تمام تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند، انگیزه زیادی دارند. با توجه به قهرمانی ما در آسیا هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و باید بگویم به خاطر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره آخرین شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای بازی مقابل فرش آرا در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: تمام تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند، انگیزه زیادی دارند. با توجه به قهرمانی ما در آسیا هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و باید بگویم به خاطر این قهرمانی فینال‌هایمان در لیگ خیلی زود شروع شد.

وی با بیان اینکه بازی با فرش آرا در مشهد همیشه دشوار بوده است، افزود: درست است صدرنشین لیگ هستیم ولی ماندن در صدر به مراتب سخت‌تر از رسیدن به آن است که این هدف تلاش مضاعف می‌خواهد. در صورت یک لغزش کوچک، تیم‌های دیگر جایگزین ما خواهند شد.

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره مصدومیت وحید شمسایی و اینکه او اعلام کرده بود این مصدومیت اذیتش می‌کند، خاطرنشان کرد: درد وحید کهنه است ولی او مدام فیزیوتراپی می‌کند و وزنه می‌زند. ضمن اینکه انگیزه وحید بالاست و به همین دلیل درد را تحمل می‌کند.

وی در مورد بازگشت «خسوس کاندلاس» به تیم ملی فوتسال و ارزیابی‌اش از این اتفاق اینگونه اظهارنظر کرد: نمی‌دانم در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال چه اتفاقاتی رخ داد که در نهایت باعث شد خسوس بماند. کاری هم به این نداریم که خسوس خیلی بد موقع و زمان مسابقات جام باشگاه‌ها به ایران آمد.

شمسایی در پایان گفت: امروز هدف‌مان حمایت از تیم ملی فوتسال است. حالا خسوس به درست یا غلط سرمربی مانده است ولی ما به این انتخاب احترام می‌گذاریم و باید از تیم ملی فوتسال در این شرایط حمایت کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حاتمی سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

بالاخره وحیدسرمربی تیم ملی میشودولی بخاطررفیق وباندبازی علیرغم شایستگی چندبازیکن مسن وسفاش شده رامیاره تیم ملی هرچنددرآسیانتیجه بگیرددرجام جهانی موفق نمیشود.