کد خبر : 40382
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 - 10:19
-

نامشخص بودن برنامه کمیته فوتسال برای مرخصی‌های سرمربی تیم ملی

نامشخص بودن برنامه کمیته فوتسال برای مرخصی‌های سرمربی تیم ملی
«خسوس کاندلاس» در حالی برای ادامه همکاری در تیم ملی فوتسال ایران به توافق نسبی رسیده است که هنوز وضعیت حضورش در کلاس‌های آموزشی پرتغال و ایتالیا مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال از توافق نسبی با «خسوس کاندلاس» خبر داده و اعلام کرده است این مربی برای حضور در ایران، موافقت خانواده‌اش را گرفته و پس از جلب رضایت محل کارش، راهی ایران می‌شود. به گفته افتخاری، خسوس حتی برنامه تیم ملی را هم گرفته و احتمالا تا یک هفته دیگر به ایران بیاید.

هنوز از جزئیات قرارداد خسوس با فدراسیون فوتبال و بندهای این قراداد منتشر نشده و هیچکس نمی‌داند خواسته‌های دو طرف در قرارداد جدید چیست ولی یکی از نکاتی که توجه کمیته فوتسال را می‌طلبد، مرخصی‌های سرمربی تیم ملی است که در چند سال گذشته همواره مورد انتقاد کارشناسان و سرمربیان تیم‌های ملی قرار داشته است.

علاوه بر این، کاندلاس به عنوان مدرس در کلاس‌های آموزشی کشورهای اروپایی هم حضور فعالی دارد و این سفرها هم نیازمند توجه کمیته فنی و کمیته فوتسال است. بخصوص اینکه سرمربی تیم ملی در دوره گذشته فعالیت خود تاکید کرده بود، نمی‌تواند از حضور در کلاس‌های آموزشی ایتالیا و پرتغال چشم‌پوشی کند.

در روزهایی که مرخصی‌های «کارلوس کی‌روش» در تیم ملی فوتبال سر و صدای زیادی به پا کرده، به نظر می‌رسد با پیش بینی این موضوع در قرارداد جدید سرمربی تیم ملی فوتسال، می‌توان جلوی این اتفاق را گرفت تا تیم ملی در روزهای حساسی که امسال در پیش رو دارد بتواند سربلند از میادین خارج شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.