کد خبر : 40439
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 20:01
-

بلباسی: برای کسب ۳ امتیاز هم قسم شده ایم/ می خواهم فصل موفقی را پشت سر بگذارم

بلباسی: برای کسب ۳ امتیاز هم قسم شده ایم/ می خواهم فصل موفقی را پشت سر بگذارم
بازیکن شهروند ساری از آمادگی بالای این تیم و هم قسم شدن بازیکنان برای کسب پیروزی بر کاشی نیلو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید بلباسی بازیکن ۲۸ ساله شهروند ساری درباره میزان آمادگی این تیم و دیدار مقابل کاشی نیلو و شرایط لیگ امسال با خبرنگار ما به گفتگو پرداخت. در ادامه می توانید مصاحبه ی ما با این بازیکن را مشاهده کنید.

سعید بلباسی درمورد شرایط شهروند ساری اظهار کرد: پس از تساوی ناامید کننده مقابل آذرخش تیم مان از لحاظ روحی و روانی در شرایط سختی قرار گرفت اما شکر خدا با صحبت های کادر فنی و تمرینات بسیار سختی که این هفته پشت سر گذاشتیم، شرایط بازیکنان بهتر شده و بچه ها هم قسم شده ایم تا با کمک خداوند تیم کاشی نیلوی اصفهان را شکست دهیم. امیدوارم با زحماتی که طی این هفته کشیدیم، ۳ امتیاز را کسب نموده و با روحیه ای مضاعف به سراغ دیدارهای آینده برویم. انشاا… مدیریت محترم و زحمتکش تیم هم با پرداخت بخشی از قراردادها، بازیکنان را شارژ روحی کنند تا بدون هیچگونه دغدغه ی ذهنی در مسابقات حاضر شویم و نتایج مناسبی کسب کنیم و هواداران پرتعدادمان را شاد نماییم.

وی با بیان اینکه در لیگ امسال همه ی تیم ها نزدیک به هم هستند، اضافه کرد: لیگ امسال نسبت به سال های قبل خیلی سخت تر و پُر فشارتر شده و با توجه به نتایجی که در این ۵ هفته رقم خورد، لیگ بسیار نزدیکی خواهیم داشت و شرایط امتیازی هم به گونه ای است که با یک برد و باخت، تیم ها چند رتبه در جدول جابجا می شوند. به نظرم برای کسب عنوان قهرمانی، تیم های مس سونگون و تاسیسات دریایی و حفاری خوزستان از بخت بیشتری برخوردار باشند.

بلباسی درخصوص حریف این هفته ی شهروند یعنی تیم کاشی نیلوی اصفهان گفت: کاشی نیلو تیم خوب و یکدستی می باشد. فیلم دیدار این تیم مقابل تاسیسات را دیدیم و با نقاط ضعف و قوت آنها آشنا شدیم. چند مهره ی باتجربه نیز در ترکیب دارند و هم چنین از کادر فنی مجرب بهره می برند. درست از که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردند ولی به هیچ وجه نباید آنها را دست کم بگیریم. باید با تمام قُوا در زمین حاضر شویم تا این دیدار خانگی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

بازیکن شهروند ساری درمورد عملکرد خوبش و گلزنی در ۳ دیدار پیاپی برای شهروند نیز اظهار کرد: شکر خدا امسال شرایط خوبی دارم و تمرینات منظمی را سپری کردم. به یاری خداوند می خواهم فصل موفقی را پشت سر بگذارم و برای تیمم مفید واقع شوم. ضمن اینکه امیدوارم با انجام بازی های خوب، بتوانم پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را نیز بر تن کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

لب دریا چهارشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

فقط فریدون کنار

مجید-شهروند چهارشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

سعید باغیرت دوست داریم