کد خبر : 40418
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 10:59
-

سلیمانی:بازیکنان بسیاری از توپ های خود را وارد دروازه نکردند

سلیمانی:بازیکنان بسیاری از توپ های خود را وارد دروازه نکردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است که بازیکنانش در دومین بازی تدارکاتی بسیار دونده و پرتلاش ظاهر شدند. فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: علیرغم اینکه شناخت نسبی به ازبکستان پیدا کرده ایم، بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. در واقع بازی خیلی رفت و برگشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است که بازیکنانش در دومین بازی تدارکاتی بسیار دونده و پرتلاش ظاهر شدند. فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: علیرغم اینکه شناخت نسبی به ازبکستان پیدا کرده ایم، بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. در واقع بازی خیلی رفت و برگشت داشت و در این رفت و برگشت تقابل بین بازیکنان وجود داشت. متاسفانه در این بازی بازیکنان بسیاری از توپ های خود را وارد دروازه نکردند و این موضوع یک ضعف محسوب می شود. باید در تمرینات مشکلات خود را رفع کنیم. دربازی شاهد نوسان زیادی بود و روی هم رفته از عملکرد بازیکنان راضی هستم.
سعی کردیم در این بازی از تمام بازیکنان استفاده کنیم و از آنها شناخت کامل پیدا کنیم. تنها هدفمان شناخت کامل از بازیکنان و ارزیابی نقاط ضعف و قوت است.
وی درباره تغییر بازیکنان در زمین مسابقه گفت: هدف دیدار تدارکاتی بر این است که مرتبا بازیکنان را تعویض کینم تا برترین ها را برای بازیهای آسیایی انتخاب کنیم. چیزی که از تیم خود انتظار داریم این است که در تمرینات برنامههایی که انجام می دادند را در بازی به طور کامل و به صورت گروهی انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

روناک سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۰۱

خانم سلیمانی چرا واقعیت رو نمیگی که آقای صانعی همه کاره هستن، تیم رو ایشون کُچ میکنن، حیف ک شما جای خانم یاری اومدین…… حیف