جناب شما به جای دست خط باید اخلاقت رو درست کنی این مصاحبه های شماست که داره فوتسال رو به ذلت مینشونه این دخالت های بی خود شماست که داره فوتسال رو نابود میکنه ببینم شما با کدام سابقه و مدرک تحصیلی میخواهید جای آقای افتخاری رو بگیرید؟؟!! شما اول برو درست رو بخون بعد وقتی فرهنگ صحبت کردن در مورد دیگران رو یاد گرفتی بیا تا یه پستی تو فوتسال بهت بدن فعلا برای مدیریت یک تیم خوبی در حد مدیریت فوتسال بودی که تیم ملی رو بهت میدادن پس بد ان در حد تیم ملی نیستی نه فنی و نه اخلاقی جناب خان!!!!
شمسایی: بازی با فرشآرا خطرناک است/ مدیریت ورزشی را بیشتر میپسندم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره دیدار تیم تاسیسات دریایی با فرش آرای مشهد در هفته ششم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: من دو فیلم از مسابقات فرش آرا را دیدم و معتقدم پیروزی در این دو مسابقه حق فرش آرا بود. آنها بر خلاف جریان بازی باخته بودند. قطعا بازی سختی مقابل فرش آرا داریم. جایگاه واقعی فرش آرا در رده سیزدهم نیست. ضمن اینکه تمام تیمها به خاطر قهرمانی ما در آسیا با انگیزه زیادی مقابلمان ظاهر میشوند.
سرمربی – بازیکن تاسیسات ادامه داد: فرش آرا باید از بحران خارج شود و همین موضوع باعث میشود تا بازی برای ما خطرناک شود. تیم ما هم اول برای پابوسی آقا امام رضا (ع) به مشهد میرویم و سپس برای کسب حداکثر امتیاز به میدان خواهیم رفت.
شمسایی درباره پیشنهادش برای تیتر این مسابقه، گفت: اگر دست من بود تیتر میزدم حیف از این تیم خوب فرشآرا و یا این که برای یک روز سخت به مشهد میرویم. ما به جایگاه تیم حریف در جدول کاری نداریم و میدانیم که کارمان دشوار است.
وی در ادامه صحبتهایش درباره حضورش در برنامه خندوانه و اینکه در دوران کودکی قصد داشته از طریق خطاطی امرار معاش کند، خاطرنشان کرد: دست خط من خیلی خوب بود ولی متاسفانه در این چند سال به خاطر مشغله زیاد خیلی فرصت نمیکنم چیزی بنویسم. این هم فکری بود که در جوانی در سر داشتم ولی مسیر زندگی من عوض شد.
شمسایی در پایان در خصوص اینکه گفته بود الگوی او «بکن باوئر» اسطوره فوتبال آلمان است، گفت: بکن باوئر هم کاپیتان تیم ملی آلمان بود و هم سرمربی و به عناوین قهرمانی هم رسید. بعد از آن هم به مدیریت روی آورد و در مجموع همه چیز را در فوتبال دیده است. من هم این مدل را دوست دارم. مربیگری کار سخت و پر استرسی است و من مدیریت ورزشی را بیشتر و بهتر در خودم میبینم و آنرا میپسندم.
منبع:مهر
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
چه سایت جالبی من مخالف اقای افتخاری هستم نظرام رو نمیذارن.سایت کذب….به پایگاه اقای افتخاری و دوستان جان بر کفش خوش امدید…
آخه تو کی هستی که به اسم افتخاری علیه شمسایی مطلب می زنی؟
شمسایی اینقدر بزرگ که درخشش داره امثال شما ها رو کور می کنه
از کدوم درخشش حرف میزنی ؟؟!! اینکه حق بچه های مردم رو میخوره و با یه تیم درجه ۲و۳ میره ۴۰ دقیقه بازی میکنه درخششه ؟؟!! فوتسال ما با امثال شمسایی به خاک سیا میشینه !!
لایک
سلطان وحید شمسایی
آقا وحید تیم فرش آرا بازیهای خوبی انجام داده ولی به حقش نرسیده،بخوبی متوجه شدین که بازی سختی دارین،مخصوصا خط آتش فرش آرا با گلزنیهای مکرر شهرام شریف زاده بسیار خطرناک نشون داده
داره فرش ارا رو سیاه میکنه
شما اول برو ی ترم بشین سر کلاس بعد بیا در مورد مدیریت صحبت کن
بشین رو نیمکت بزار جوونا بازی کنن.دیگه هرچی افتخارات بود گرفتگی دیگه
وحید جان به خاطر موفقیتت خیلیا حسودیشون میشه و میخوان خرابت کنن، تو اهمیت نده و با موفقیت بیشترت حالشونو بگیر
حرف دیگران مهم نیست، مهم خداست که دوست داره و داره نگات میکنه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱