کد خبر : 40625
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 - 21:37
دسته‌بندی نشده
-

ابطحی:بازیکنانم هفته به هفته هماهنگ‌تر می‌شوند

ابطحی:بازیکنانم هفته به هفته هماهنگ‌تر می‌شوند
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از برتری تیمش مقابل کاشی نیلو اصفهان گفت: بازیکنانم هفته به هفته هماهنگ تر از گذشته می شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی ابطحی با اشاره ارائه بازی خوب از سوی بازیکنانش اظهار کرد: بازیکنانم نمایشی خوبی در برابر حریف داشتند که در نهایت موفق به کسب سه امتیاز برای تیم ما شد.

وی با بیان اینکه برد در این بازی حق تیم ما بود، تصریح کرد: در صورت تمرکز بهتر در خلق موقعیت می توانستیم با گل‌های بیشتری برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در ادامه با اشاره به مصدومیت چند بازیکن تیمش در این دیدار گفت: بازیکنان جوان خوب و باتجربه‌ای داریم که هر کدام از این بازیکنان برای موفقیت تیم وارد زمین می‌شوند.

ابطحی در پایان با بیان اینکه سطح بازی تیم‌ها در فصل جاری تا حدودی یکسان است، گفت: تلاش می‌کنیم تا اشتباهات در تیم کمتر شود تا در برابر حریفان که سخت گل می‌زنیم و به‌راحتی گل می‌خوریم، دیگر تکرار نشود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایران62 جمعه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

آقا سید درست هست که این بازی رو بردیم ولی خدایش اشتباه زیاد داشتیم ایمان احمدی در حد لیگ۲ بازی کرد عظیمایی انکار خیلی خسته بود محمدی بد بود باید به فکر این چیزها باشی انشاالله که بهتر میشیم

ساروی شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۳:۲۷

اقای ابطحی خسته نباشی امروز لطفی و بلباسی و منتظر فوق العاده بودن