کد خبر : 40875
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 16:43
-

یاسین پیشروی قم در مسیر حضور در جمع مدعیان لیگ برتر

یاسین پیشروی قم در مسیر حضور در جمع مدعیان لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در هفته ششم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در اهواز به دیدار تیم مدعی حفاری خوزستان رفت و این تیم را شکست داد. در روزی که یاسین پیشرو برای شکست‌دادن حفاری در اهواز کار دشواری در پیش داشت و روز سختی را سپری کرد، هوشیاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در هفته ششم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در اهواز به دیدار تیم مدعی حفاری خوزستان رفت و این تیم را شکست داد.

در روزی که یاسین پیشرو برای شکست‌دادن حفاری در اهواز کار دشواری در پیش داشت و روز سختی را سپری کرد، هوشیاری بازیکنان این تیم در ضربات آخر و البته درخشش مسعود عسگری در دروازه این تیم سبب شد یاسین ۳ امتیاز با ارزش را کسب کند.

این پیروزی، سومین برد متوالی یاسین پیشرو برابر تیم‌های خوب لیگ برتری بود چنان که آن‌ها ابتدا در مشهد فرش آرا را ۵ بر یک شکست دادند، سپس در قم دبیری تبریز را ۷ بر ۳ از پیش رو برداشتند و در ‌‌نهایت در اهواز ۳ بر یک از سد حفاری عبور کردند.

این ۳ پیروزی سبب شد یاسین پیشرو خاطره تلخ دو شکست پی در پی برابر میثاق تهران و تاسیسات دریایی را به طور کامل از ذهن هوادارانش پاک کند و آرام آرام خود را به عنوان مدعی جدید فتح لیگ معرفی کند.

آن‌ها حالا ۱۲ امتیاز دارند و در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند و نسبت به تیم پرستاره و کهکشانی تاسیسات دریایی ۱۶ امتیازی ۴ امتیاز کمتر دارند و ممکن است بتوانند این فاصله را در هفته‌های آینده کاهش دهند.

موفقیت‌های یاسین پیشرو را می‌توان به جو روانی مثبت این تیم، انگیزه بالای آن‌ها و امنیت حرفه‌ای بازیکنان یاسین پیشرو مرتبط دانست به طوری که پوشش این تیم توسط مجموعه هولدینگ یاسین پیشرو سبب تحول اساسی این تیم شد.

به‌عبارت دیگر یاسین پیشرو از بازی با تاسیسات دریایی که در عین شایستگی مغلوب شد، دچار تحولی اساسی شد و به نظر می‌رسد این تیم می‌تواند به روند موفقیت‌های خود در رقابت با تیم‌های پرهزینه‌ای چون مس سونگون، دبیری تبریز و گیتی پسند ادامه دهد.

در بالای جدول رده‌بندی در حال حاضر تیم‌های تاسیسات دریایی، یاسین پیشرو، گیتی پسند، دبیری تبریز، مس سونگون، میثاق تهران و حفاری اهواز ۷ تیم نیمه بالای جدول رده بندی را تشکیل می‌دهند.

به نظر می‌رسد تیم‌هایی چون حفاری اهواز و میثاق تهران نتوانند برای قهرمانی مبارزه کنند و این شرایط ممکن است در آینده با توجه به بی‌ثباتی تیم گیتی پسند در نتیجه گیری، برای این تیم اصفهانی نیز رخ دهد.

در این می‌ان، یاسین پیشرو می‌خواهد تا پایان نیم فصل نخست به حضور خود در بالای جدول و نه الزاما رتبه اول یا دوم جدول ادامه دهد و در نیم فصل دست به تقویت تیم خود بزند تا یارای مقابله با تاسیسات دریایی پرمهره را در نیم فصل دوم داشته باشد.

آن‌ها شاید در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری حسرت از دست دادن ابوالقاسم عروجی و انتقال وی به تاسیسات را می‌خورند اما در عین حال می‌توانند خوشحال باشند که با رفتن عروجی فضا برای بازی کردن بازیکنان جوان‌تر باز شد و حالا یاسین پیشرو با بازیکنانی چون مسلم اولاد قباد، اصغر احمدی و ناصر اطمینان روزهای خوبی را در کنار بازیکنان باتجربه تر سپری می‌کند.

نماینده فوتسال قم در سال‌های گذشته نیز به صورت مقطعی مدعی کسب قهرمانی بوده و فراموش نکنیم که این تیم با نام ماهان تندیس فصل گذشته در هر ۷ بازی ابتدای فصل پیروز شد اما به ناگاه دچار مسائل حاشیه‌ای شد و کار به جایی رسید که به لطف‌‌ همان ۲۱ امتیاز به دسته اول سقوط نکرد.

این بدان معنی است که یاسین پیشرو باید به دنبال ثبات در نتیجه گیری و مبارزه با عوامل بی‌ثباتی باشد و هر مسیری را که به بر هم زدن اتحاد بازیکنان و کادر این تیم و ورود حاشیه به درون این تیم می‌شود، ببندد.

به طور کلی، همواره عوامل حاشیه‌ای سد بزرگی برای پیشرفت و موفقیت نمایندگان فوتسال قم در لیگ بر‌تر بوده است و بروز این اتفاقات در مقاطع حساسی از لیگ، عاملی برای ناکامی نمایندگان قم بوده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا حضور یاسین پیشرو در بالای جدول و در گروه مدعیان، ادامه دار است و هواداران فوتسال قم می‌توانند به تلاش نماینده قم برای قهرمانی امیدوار و خوشبین باشند یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

آفرین به تمام اعضاء تیم یاسین پیشروی قم