کد خبر : 40961
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394 - 16:40
-

آشنایی با مربی‌ که آرزویش نیمکت تیم ملی فوتسال ایران بوده/ مشکلی که سر راه سرمربی برزیلی است

آشنایی با مربی‌ که آرزویش نیمکت تیم ملی فوتسال ایران بوده/ مشکلی که سر راه سرمربی برزیلی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص اینکه مارکوس سوراتو به عنوان گزینه سرمربی‌گری تیم ملی فوتسال مطرح شده است گفت: من شناخت کافی نسبت به این مربی دارم او در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ برزیل را قهرمان جهان کرد و دو سه بار هم این تیم را به عنوان قهرمانی رقابت های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص اینکه مارکوس سوراتو به عنوان گزینه سرمربی‌گری تیم ملی فوتسال مطرح شده است گفت: من شناخت کافی نسبت به این مربی دارم او در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ برزیل را قهرمان جهان کرد و دو سه بار هم این تیم را به عنوان قهرمانی رقابت های آمریکای جنوبی رسانده است او در تیم بانوان و زیر ۲۰ سال هم حضور داشته است.

وی ادامه داد: او دو سال در روسیه حضور داشته و از آنجا به الوحده امارات رفت. یکی از آرزوهایی که او در گذشته مطرح کرده بود این بود که روزی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند. در مصاحبه‌ای از او پرسیده بودند که آرزویش چیست و او گفته بود دوست دارد در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا به ترتیب اولویت روی نیمکت تیم‌های اسپانیا، برزیل، ایتالیا، ایران و یا پرتغال بنشیند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: وقتی یک سرمربی چنین آرزویی دارد نشان می‌دهد که انگیزه بالایی دارد اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که زمان کافی برای او وجود ندارد تا بتواند توانایی‌های خود را نشان دهد تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا فرصت کم است و تا اینکه بخواهد کادر فنی خود را آماده کند زمان تمام می‌شود.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

خوب باهاش قرارداد طولانی ببندید