کد خبر : 40932
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394 - 12:32
-

مارکوس سوراتو جانشین خسوس در تیم ملی؟

مارکوس سوراتو جانشین خسوس در تیم ملی؟
شنیده می شود مربی مطرح فوتسال برزیل یکی از گزینه هایی است که کمیته فوتسال در صورت عدم حضور خسوس در تیم ملی،برای جانشینی او مدنظر دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری در مصاحبه جدید خود مدعی شده با یک مربی خارجی دیگر هم مذاکراتی داشته و چنانچه خسوس کاندلاس به ایران نیاید،این مربی را جانشین او خواهد کرد.گرچه افتخاری از بیان اسم یا ملیت این مربی خودداری کرده اما شنیده می شود مارکوس سوراتو سرمربی سابق تیم ملی برزیل یکی از مربیانی است که کمیته فوتسال مدتهاست در صدد مذاکره با اوست.این مربی که هدایت تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۱۲ را بر عهده داشت پس از این رقابتها راهی لیگ روسیه شد و هدایت تیم باشگاهی تیومن را برعهده گرفت اما مدتی است که بیکار است و به نظر گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی ایران می آید.این مربی برزیلی مطرح و با سابقه که کارنامه بسیار بهتری از خسوس دارد،رابطه خوبی هم با عباس ترابیان دارد و چه بسا انتخاب این گزینه برای هدایت تیم ملی، به نوعی گزینه مدنظر افتخاری و ترابیان و تعامل دو کمیته فنی و توسعه با فوتسال هم باشد.البته با توجه به اینکه افتخاری هیچ آدرسی از مربی مورد مذاکره نداده شاید گزینه مدنظر او فرد دیگری باشد اما در اینکه کمیته فوتسال با این مربی برزیلی برای هدایت تیم ملی مذاکره کرده شکی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

مارکوس سوراتو سرمربی تیم ملی برزیل از طرف سایت فوتسال پلنت به عنوان بهترین مربی ملی جهان انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ماکوس که هر ساله به ایران سفر کرده و تیم ملی ایران را یکی از حریفان اصلی خود در جام جهانی می داند چند سالی است که هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده گرفته است و به حق با کسب افتخارهای فراوان برترین مربی جهان شد.

نام ... یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

پایگاه اینترنتی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در آستانه برگزاری دیدار فینال مسابقه های جام جهانی فوتسال ۲۰۱۲ تایلند، از مربیان دو تیم راه یافته به این دیدار پنج پرسش مشابه کرده است.

به گزارش ایرنا، دو تیم اسپانیا و برزیل به مربیگری ونانسیو لوپز و مارکوس سوراتو، فردا شب (یکشنبه) در فینال مسابقات جام جهانی فوتسال به مصاف هم خواهند رفت.
سایت فیفا در اولین پرسش خود نظر این دو مربی را در مورد مسابقه فینال جویا شده است.
لوپز: همانطور که همه می دانند برزیل تیم بزرگی است. آنها چهار بار قهرمان جهان شده اند و تجربه زیادی دارند و همیشه برای مشکلاتشان راه حل هایی در چنته دارند.
سوراتو: اسپانیا در حال حاضر بهترین تیم فوتسال جهان است و من نقصی در این تیم نمی بینم. و
سایت فیفا در دومین پرسشش از نقاط قوت تیم ها پرسیده است.
لوپز: روحیه برتری جویی ما. می توان قدرت روحی ما را در هنگام بازی و در درون زمین دید.
سوراتو: برآورده کردن انتظارات مردم در مسابقاتی که جای هیچ اشتباهی در آن نیست.
سایت فیفا در ادامه از این دو مربی خواسته است کلیدی ترین لحظه مسابقات را در راه رسیدن به فینال بیان کنند.
لوپز: بازی با روسیه، هر تیمی که می باخت باید به خانه باز می گشت. این تیم می توانست اسپانیا باشد. ولی ما در مقابل تیمی که خود را برای قهرمانی آماده کرده بود، عالی بازی کردیم.
سوراتو: بازی با آرژانتین، این مسابقه حیاتی بود و توانایی عکس العمل تیم ما را نشان داد و ثابت کرد در این مسابقات آمادگی رویارویی با هر چالشی را داریم.
سایت فیفا شگفتی این رقابت ها را به عنوان پرسش چهارم خود مطرح کرده است.
لوپز: بدون تردید رسیدن کلمبیا به نیمه نهایی.
سوراتو: بدون شک، کلمبیا. کلمبیا تیم آماتوری است که مهارت بالایی دارد.
اما پرسش پنجم فیفا در مورد میراثی است که مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۱۲ تایلند از خود بر جای خواهد گذاشت.
لوپز: کیفیت مسابقات بسیار خوب بود و نشان داد که فوتسال ارزش تماشا کردن دارد.
سوراتو: نیاز به حمایت فوتسال در سطوح پایین تر و تربیت بازیکنان متخصص در فوتسال. برزیل و اسپانیا در این زمینه بیشتر از دیگران کار کرده اند و به سلطه خود در فوتسال ادامه می دهند. به همین دلیل است که فکر می کنم همه باید این موضوع را متوجه شوند و با حمایت فیفا، در مسیر رسیدن به این هدف تلاش کنند.

ارکوس سوراتو پس از برتری ۳ بر ۲ برابر ایران تصریح کرد: ایران می‌تواند در جام جهانی بعدی برای موفقیت شانس داشته باشد.
وی ادامه داد:امروز بازی سختی داشتیم و بعد از دریافت گل دوم تلاش کردیم و با ۵ نفر حمله کردیم تا شرایط بازی به نفع ما شد تساوی هم عادلانه‌ترین نتیجه برای این دیدار بود.
سوراتو در مورد گل شمسایی که از سوی داور مردود اعلام شد، گفت: او طبق قانون ۴ ثانیه فقط زمان داشت، اما ۵ ثانیه مکث کرد و مربی من اگر مقابل او ایستاده باشد و شما درست بگوئید در جای اشتباهی قرار نگرفته است. او کارش را به درستی انجام داد چون شمسایی عقب ایستاده بود.