کد خبر : 40996
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 شهریور 1394 - 13:40
-

سرمربی ویتنام هم به گزینه های جانشینی خسوس پیوست!

سرمربی ویتنام هم به گزینه های جانشینی خسوس پیوست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فوتسال برای انتخاب سرمربی تیم ملی با گزینه های دیگر خارجی نیز در حال مذاکره است. دیروز طی گزارشی از حضور مارکوس سوراتو برزیلی در لیست گزینه های مورد نظر کمیته فوتسال خبر دادیم. اما گفته می شود کمیته فوتسال با گزینه دیگر خارجی نیز مذاکراتی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فوتسال برای انتخاب سرمربی تیم ملی با گزینه های دیگر خارجی نیز در حال مذاکره است. دیروز طی گزارشی از حضور مارکوس سوراتو برزیلی در لیست گزینه های مورد نظر کمیته فوتسال خبر دادیم.

اما گفته می شود کمیته فوتسال با گزینه دیگر خارجی نیز مذاکراتی داشته است. این مربی کسی نیست جز برونو خوزه گارسیا سرمربی اسپانیایی تیم ملی ویتنام! کسی که هدایت تیم تایسون نام ویتنام را هم بر عهده داشت و این تیم را به مقام سوم جام باشگاه های آسیا در اصفهان رساند.

حال مشخص نیست چطور کمیته فوتسال با مربی که در حال آماده سازی تیم ملی ویتنام برای جام ملت هاست وارد مذاکره شده است.

خوزه گارسیا بعد از موفقیت تیمش در جام باشگاه های آسیا اعلام کرد منتظر درخشش ویتنام درجام ملت های آسیا نیز باشید. وی که از دو سال پیش با تیم ملی این کشور کار می کند، به دنبال خلق شگفتی با ویتنام در آسیاست و قطعا از پیشنهاد افتخاری شگفت زده شده است!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.