کد خبر : 40970
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 شهریور 1394 - 9:19
-

مذاکره کمیته فوتسال با چند بانک برای حل مشکل حق پخش

مذاکره کمیته فوتسال با چند بانک برای حل مشکل حق پخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از جمله نقاط ضعف برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال می‌توان به عدم پخش تلویزیونی این مسابقات اشاره کرد که این موضوع در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی تاسیسات دریایی در این مسابقات به اوج خود رسید. سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال معتقد است اقداماتی برای پخش مسابقات صورت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از جمله نقاط ضعف برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال می‌توان به عدم پخش تلویزیونی این مسابقات اشاره کرد که این موضوع در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی تاسیسات دریایی در این مسابقات به اوج خود رسید.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال معتقد است اقداماتی برای پخش مسابقات صورت گرفته و همچنان پیگیر حل این مشکل است.

افتخاری در این خصوص گفت: شرایط مالی تلویزیون نسبت به سالهای قبل بدتر شده است. صدا و سیما توقع دارد که ما اسپانسر معرفی کنیم تا هزینه حق پخش را اسپانسرها بدهند.

رئیس کمیته فوتسال افزود: من با خیلی‌ها از جمله چند بانک مذاکره و نامه نگاری کردم. آنها حتی این بحث را در هیات مدیره خود مطرح کرده‌اند ولی جوابی نداده‌اند. حالا هر کدام که بشود، به عنوان اسپانسر معرفی و سپس مسابقات  را پخش می‌کنیم. ما پیگیر این موضوع هستیم و ان شاءالله که فوتسالمان در سال جام ملتهای آسیا یک تکانی بخورد!

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوداردوآتیشه آلومینیوم هرمزگان دوشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

بازی های آذرخش بندرعباس که اصلا پخش زنده نمیشه…..تمام استان ها بازی نماینده استانشان چه تو استان خود چه بیرون پخش زنده میشه………شرم آوره بازی های آذرخش بازی خانگی پخش زنده نمیشه ……شبکه خلیج فارس اصلا نمی دونندورزش چیه بایددرشو گل .گرفت شبکه بی مصرف