با این رفتارهای زشت و زننده ای که دارن همون بهتر که مصاحبه نکنن.
مسی ها ممنوع المصاحبه ماندند

بازیکنان مس پیش از بازی با گیتی پسند هم ممنوع المصاحبه بودند که این روند فعلا ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شکست تیم فوتسال مس سونگون برابر گیتی پسند اصفهان در هفته ششم لیگ برتر چندان بی حاشیه هم نبود و علاوه بر اتفاقات داخل زمین که منجر به درگیری بازیکنان کادر فنی دو تیم شد، ممنوعیت بازیکنان تیم مس از مصاحبه کردن را در پی داشته است.بازیکنان مس پیش از بازی با گیتی پسند هم ممنوع المصاحبه بودند که این روند فعلا ادامه دارد.
این در حالی است که تیم مس روز جمعه این هفته به مصاف آذرخش بندرعباس میرود و در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
برین جمعش کنین خوب خفتی کشیدین بنازم بهت اقای عالیقدر خوب با چیپت جواب اون نجفی رو دادی دمتون گرم
بیشترین هزینه
بیشترین حاشیه
بیشترین ادعا
از۱۸ امتیاز ۱۰ امتیاز!!!!!
غضنفر یعنی افضل؟؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴