کد خبر : 40968
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 شهریور 1394 - 9:13
-

میثاقی‌ها خواستار تغییر نتیجه دیدار مقابل دبیری شدند

میثاقی‌ها خواستار تغییر نتیجه دیدار مقابل دبیری شدند
مسئولان میثاق نسبت به مردود دانستن گل ثانیه‌های پایانی تیمشان مقابل دبیری اعتراض کردند و خواستار تغییر نتیجه شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم‌های دبیری تبریز و میثاق تهران در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود شاگردان جواد اصغری مقدم به پایان رسید. البته در ثانیه‌های پایانی این بازی شاگردان رضا لک توانستند به گل تساوی دست پیدا کنند اما داور به علت اتمام بازی گل را مردود اعلام کرد. این در حالی است که به گفته لک سرمربی میثاق بازی هنوز به اتمام نرسیده بود که تیمش توانست به گل برسد و طبق قانون باید این گل صحیح اعلام می‌شد.

همین مسئله باعث شد تا مسئولان میثاق نسبت به نتیجه اعلام شده به کمیته انضباطی اعتراض کنند و خواستار تساوی بازی شدند گرچه گفته می‌شود مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری از برخورد با داور این دیدار خبر داده اما لک معتقد است که باید نتیجه بازی تغییر کند چرا که تیمش با یک امتیاز می‌تواند تا رده سوم جدول صعود کند.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶

دم أفشین خان گرم با مدیریت صحیح ، پارسال یک کشیده حواله کمیته داوران نمود و أمسال هیچ داوری جرات سوت زدن برای دبیری ندارد ، برای مثال بازی با منصوری در تبریز در حالی که ٢٠ ثانیه از وقت بازی مانده بود یک پنالتی ١٠٠ درصد را که به تأیید ناظر فدراسیون هم رسید را داوران نگرفتن و همان توپ در برگشت گل تساوی دبیری را بهمراه أورد این یک امتیاز ، دید أر میثاق هم که گل صحیح بازی گرفته نشده است و این هم دو امتیاز ، درود بر سیلی محکم