کد خبر : 41035
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 11:28
-

این‌بار پسر آقای پرفسور دردسرساز شد!/ سرمربی سابق برزیل تنها گزینه آلترناتیو خسوس

این‌بار پسر آقای پرفسور دردسرساز شد!/ سرمربی سابق برزیل تنها گزینه آلترناتیو خسوس
داستان حضور خسوس در ایران گویا همچنان ادامه دارد و قرار است امروز مسئولان منتظر پاسخگویی آقای پرفسور باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بحث حضور خسوس کاندلاس در تیم ملی فوتسال ایران شاید بتوان گفت که یکی از پیچیده‌ترین اتفاقات ورزشی شده است چراکه او ۸ ماهی است از ایران دور است اما همچنان مسئولان کمیته فوتسال چشم‌انتظار آقای پرفسور اسپانیایی هستند!

مسئولان کمیته فوتسال که روز گذشته آخرین فرصت را برای پاسخگویی خسوس تعیین کرده بودند حالا بار دیگر این تاریخ را تمدید کردند و امروز را روز پایانی پاسخ دادن خسوس اعلام کردند! حالا باید منتظر ماند و دید که آیا آقای پرفسور سرانجام پاسخ مسئولان فدراسیون را می‌دهد و یا قرار است او همچنان تیم ملی فوتسال ایران را در سردرگمی قرار دهد؟!

رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این زمینه گفت: ما روز گذشته منتظر پاسخ خسوس بودیم که چند باری هم با او تماس گرفتیم اما وی پاسخی نداد که سرانجام پسرش به ما جواب داد و اعلام کرد که پدرش (خسوس) به علت شکستن دست و پای برادرش (پسر خسوس) به بیمارستان رفته و به همین دلیل نتوانسته جواب مسئولان فدراسیون را بدهد.

وی ادامه داد: همین مسئله باعث شد تا ما امروز را برای مشخص کردن وضعیت خسوس قرار دهیم و حالا منتظر هستیم تا او جواب ما را بدهد البته امروز روز نهایی است و دیگر روزهای آینده معطل نخواهیم شد.

در صورت منتفی شدن حضور آقای پرفسور قرار است کمیته فوتسال به سراغ گزینه‌های دیگر خود برود که مارکوس سوراتو سرمربی سابق تیم ملی برزیل یکی از گزینه‌های جدی کمیته فوتسال است و در این زمینه رزومه این سرمربی هم گرفته شده است.

افتخاری در این زمینه گفت: سوراتو جدی‌ترین گزینه سرمربی‌گری ماست و او را به کفاشیان هم معرفی کردم تا در صورت عدم حضور خسوس با او وارد مذاکرات شویم. به صورت غیرمستقیم نماینده من صحبت‌هایی با او داشته است اما به او اعلام کردیم یکی دو روز صبر کند تا به او جواب بدهیم.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: سوراتو برای حضور در ایران اظهار علاقه کرده است البته این گونه نبوده که او دنبال این باشد که به نیمکت تیم ملی ایران برسد بلکه ما به سراغش رفتیم. شناخت او از فوتسال ما خوب است و چندین بار مقابل تیم ملی ما قرار گرفته است و هم‌اکنون بهترین گزینه بعد از خسوس به عنوان مربی خارجی خواهد بود.

 

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.