کد خبر : 41073
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 17:02
-

دو گزینه کسانی هستند که مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند/اگر کسی از کمیته فنی گزینه باشد از این کمیته می رود/نام شمس و شمسایی را تائید نمی کنم/احساس می کنم خسوس نمی آید

دو گزینه کسانی هستند که مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند/اگر کسی از کمیته فنی گزینه باشد از این کمیته می رود/نام شمس و شمسایی را تائید نمی کنم/احساس می کنم خسوس نمی آید
رئیس کمیته فنی جزئیاتی از جلسه این کمیته برای معرفی دو گزینه داخلی هدایت تیم ملی را بیان کرد.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد جزئیاتی از جلسه این کمیته و معرفی دو گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی توضیحاتی ارائه اد:

*در جلسه کمیته فنی برای بحث فوتسال چه اتفاقی افتاد؟

خسوس کاندلاس هنوز پاسخ قطعی به کمیته فوتسال نداده است. از یکطرف رئیس کمیته فوتسال هم روز دوشنبه (دیروز) را به عنوان آخرین روز تصمیم‌گیری قرار داده بود. از طرف دیگر فدراسیون فوتبال از آنجا که برای همکاری با مربی خارجی در رشته فوتبال ساحلی ابراز علاقه نکرده بود، برای فوتسال هم همین نظر را دارد.برای همین وظیفه دیدیم که برای سهولت کار و آماده کردن زمینه برای کمیته فوتسال، پیشدستی کنیم. برای همین در جلسه‌ای که داشتیم با توجه به تمام معیارهای قبل و با توجه به شرایط فعلی مربیان ایرانی، دو مجموعه مربی را مد نظر قرار داده و آنها را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده‌ایم.این مجموعه شامل سرمربی، کمک مربی، مربی بدنساز و مربی دروازه‌بان است که ما به شکل پیشنهادی به رئیس فدراسیون فوتبال دادیم. افتخاری رئیس کمیته فوتسال می‌تواند از این نظریه استفاده کند. هدف ما کمک به فوتسال است.

اسامی این گزینه ها را نمی توانید نام ببرید؟

تا زمانی که نظر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام نشده، ما نمی‌توانیم نامی از این دو مجموعه ببریم. حتی با آنها (مربیان مورد نظر) به طور جدی صحبت نکرده‌ایم تا چیزی لو نرود. فقط می‌دانیم همه مربیان داخلی برای حضور در تیم ملی انگیزه دارند.فقط این را بگویم که این دو گزینه مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند و اگر هم تعهدی به جایی داشته باشند می توانند از آن مجموعه جدا شده و به تیم ملی اضافه شوند. برای همین فعلا آن را سربسته نگه داشته‌ایم و قرار شد اعضای کمیته فنی آن را به صورت یک راز پیش خود نگه دارند.

اینکه شمس و شمسایی این دو گزینه شما هستند صحت دارد؟

من برای اینکه با نام و آبروی کسی بازی نشود اسم هیچکس را نمی آورم و نام این دو گزینه را هم تائید نمی کنم.فعلا همه چیز در حد پیشنهاد است و قرار نیست راجع به نام گزینه ها حرف بزنیم.

احتمال دارد از اعضای کمیته فنی کسی سرمربی تیم ملی شود؟مثل میر شمسی که عضو کمیته فنی بود و سرمربی تیم ساحلی شد؟

میر شمسی با پیشنهاد خانم شهریاری به این سمت رسید.من بعید می دانم کسی از کمیته فنی سرمربی باشد اما اگر این اتفاق بیفتد باید از این کمیته استعفا دهد.

کمیته فنی قبلا مربی خارجی را می پسندید اما الان چطور شده که مربی داخلی را معرفی می کند؟

با توجه به زمانی که از دست دادیم پیش دستی کردیم و زودتر دو گزینه داخلی را معرفی کردیم.در این زمان مربی خارجی جواب نمی داد.ضمن اینکه هزینه مربی خارجی را هم نداریم. من هم همانند فدراسیون فوتبال موافقم که مربی تیم ملی باید داخلی باشد و در این فرصت کوتاه باقی‌مانده تا جام ملت‌ها به یک گزینه داخلی اعتماد کنیم.

در مورد اینکه افتخاری به دنبال استخدام ماکوس سوراتو است چه نظری دارید؟

ما کار خودمان را می‌کنیم. آقای افتخاری که از ما نظری نخواستند. ما هر چیزی را که احساس کنیم وظیفه‌مان است، انجام می‌دهیم. همین الان زمان زیادی از دست داده‌ایم و برای همین یک جلسه فوق‌العاده برگزار کردیم تا درباره تیم ملی نظر بدهیم. اگر کمیته فوتسال از نظرات ما استفاده کردند که هیچ، اگر هم استفاده نکردند که ما وظیفه خود را انجام داده‌ایم.

انتخاب سرمربی تیم ملی و دستیارانش کاری خارج از عرف نیست؟

ما خیلی دقیق و با شناخت و مطالعه کافی، گزینه‌هایمان را انتخاب کرده‌ایم. اینطور نبوده ما به یک نفر بگوییم تو سرمربی باش و دستیارانت را خودت معرفی کن. ما دیگر این کار را نمی‌کنیم! ما آدم‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که همدیگر را کامل می‌کنند.

و سوال آخر.به نظر شما خسوس می آید؟

احساسم به من می گوید با توجه به تعهداتی که دارد و نمی تواند آنها را رها کند خسوس به ایران نمی آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نا امید سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

اقای ترابیان یه فکری به حال لیگ امیدهای ایران کنید همه جا پایه ها رو قوی میکنند در ایران میخان دو گروه هفت تیمی لیگ امیدهای دسته اول رو کم کنند و به شش تیم کاهش بدهند .

ظ ظ ظ سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

سلام خدمت دوستان تمام جوانایی که الان اومدن تیم ملی واسمی شدن حاصل تلاش استاد صانعی بوده که با شجاعت بسیار بالای ایشون همراه بوده فقط ایشون تو این فوتسال سالم هست با رفنی بسیار بالایی داره استاد صانعی

شاهين پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۴۳

دانشجویان عزیز نان بازویتان را بخورید این بابا تیم دانشگاهى را نمیتونه اداره کنه ضمنا تایلند و کلمبیا فراموش نشه

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۳۶

شاهین جون از اون بازیکنایی که تو همه تیما خط میخوره