کد خبر : 41047
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 14:40
-

مرتضایی:با ورود پسرم به فوتسال، تفکر جدیدی وارد این رشته شد!/تاکتیک‌های تیم ما را در در تیم‌های بزرگ نمی‌بینند!

مرتضایی:با ورود پسرم به فوتسال، تفکر جدیدی وارد این رشته شد!/تاکتیک‌های تیم ما را در در تیم‌های بزرگ نمی‌بینند!
مدیرعامل باشگاه فرش آرای مشهد با بیان اینکه داوری‌ها در فوتسال بدتر از فوتبال است، گفت: با وجود اینکه پسرم سرمربی تیم است ولی برای او پارتی بازی نمی‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه فرش آرای مشهد با بیان اینکه داوری‌ها در فوتسال بدتر از فوتبال است، گفت: با وجود اینکه پسرم سرمربی تیم است ولی برای او پارتی بازی نمی‌کنم.
غلامرضا مرتضایی درباره نتایج ضعیف تیم فرش آرا در لیگ برتر و حمایت هیات مدیره این باشگاه از مجید مرتضایی سرمربی تیم، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در جلسه هیات مدیره همه به آینده تیم امیدوار بودند. همه اعضای هیات مدیره از نحوه بازی تیم راضی بودند ولی از نتیجه نه. تلاش ما این است تا با رفع نواقصی که از طرف باشگاه و یارگیری و نوع تفکری که در فوتسال داریم، تغییراتی ایجاد کنیم که به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: باید روی مسائل روحی و روانی تیم ما کار شود. امسال و قبل از شروع لیگ هیات مدیره کارخانه فرش آرا نظری برای تیم‌داری نداشت ولی بعد از صحبتهایی که مطرح شد، قرار شد با کاهش بودجه تیم‌داری کنیم. همین مساله باعث شد تا به سمت بازیکنان جوان و امید برویم. حالا قرار شده هیات مدیره حمایت بیشتری کند. البته باید بگویم یکسری از مشکلات داخل زمین از جمله داوری‌ها به ما ضرر رسانده است و ما دنبال ارسال مستنداتمان به فدراسیون فوتبال هستیم.

مدیرعامل باشگاه فرش آرا با بیان اینکه داوری‌ها در فوتسال بدتر از فوتبال است، تاکید کرد: البته این دلایل مختلفی دارد. فوتسال بازی لحظه‌هاست و برای همین ممکن است اشتباهات داور هم بیشتر باشد ولی گاهی اشتباهات به سمت یکسری از تیمها سوق پیدا می‌کند. من از تمام داوران می‌خواهم به تیمهایی که دنبال حاشیه‌سازی نیستند، کمک کنند! البته منظور من این نیست که به نفع این تیم‌ها سوت بزنند ولی این را بدانند که حق صرفا باتیم‌هایی نیست که به داوران فشار می‌آورند.

مرتضایی درباره شائبه حمایت از پسرش (سرمربی تیم) و اینکه مجید مرتضایی به این خاطر هنوز سرمربی فرش آرا است، یادآور شد: همه می‌دانند با ورود پسرم به فوتسال، تفکر جدیدی وارد این رشته شد! من کاری به شائبات و نظرات دیگران ندارم و به آنها توجهی نمی‌کنم. در هیات مدیره اعضای دیگری هستند که با مسائل فنی آشنایی دارند و وقتی صحبت می‌کنند اذعان دارند که تاکتیک‌های تیم ما را در در تیم‌های بزرگ نمی‌بینند!

وی در ادامه افزود: رابطه پدری و پسری در کار ما هیچ تاثیری نداشته است. ما تنها کار خوب می‌خواهیم؛ چه طرف ما آشنا باشد و چه غریبه. حتی در جلسه هیات مدیره بعضی دیگر از اعضا به من گفتند که با آوردن پسرت از فوتبال به فوتسال در حق وی اجحاف کردی!

مدیرعامل باشگاه فرش آرا در پایان گفت: در هر صورت من برای پسرم پارتی بازی نمی‌کنم. همانطور که گفتم اعضای هیات مدیره هم از نحوه بازی تیم راضی هستند و ان شاءالله که با کسب یک پیروزی روی نوار برد خواهیم افتاد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

خدا وکیلی اینایی که گفتی جدی گفتی یا داری شوخی میکنی آقای مدیر عامل ؟؟!!! به یک سوال ساده جواب بده شما که اینقدر میگی تفکرات جدید تاکتیک روز بگو ببینم آقا پسرت که خیلی انسان خوبی هم هست غیر از تیم فرش آرا کجا مربیگری کرده توی فوتسال ؟!

سیاه بازن سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

الکی بعد بازی زیر بغلتون هندونه میزارن ساده نباش اقای مرتضایی

سعید سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

خودت با پارتی بازی به اینجا رسیدی حاج آقا تاکسی کجا کارخونه فرش کجا دقیقا متوجه میشی چی میگم

بی نام... سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

آخ چقدر خندیدم مرد حسابی از مو سفیدت خجالت بکش
پسرت کجا بوده که حالا اومده فوتسال؟
منظورت اینه پسرم از خونه اومد سرتیم من دیگه؟ چون هیچ سابقه ای تو لیگ محلات هم پسرت نداره

علی از کلات سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

سال دیگه تو لیگ یک میببینمت حاج افا.مجبد مرتضایی کجایه فوتسال بوده که حالا بخواد تاکتیک بیاره.از قدیم گفتم کاری که پول میکنه غول نمیکنه.

وحید سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

واقعا همینه جناب مرتضایی…ما هوادران فرش آرا دیدیم که قهرمان اسیا به چه مکافاتی برنده شد.امیدوارم دیگر حرف از کناره گیری نزنید.امید جوانان استان خراسان حضور در تست های سالانه فرش آرا ست.

پيشكسوت مشهدى چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

هیچ امیدایم به شما نیس الکى تعریف نکنید از خودتون،این تیم علم ادب بوده و مال کس دیگس شما برید کنار تیمو بدین به صاحباش…مجیدم تاکتیکاشو ببره گل کوچیک،کُل سابقه این آقا انالیزرى فوتبال و مربیگریه تیم تاکسیرانى… قبلا رزومه خودشو گذاشته که همه ببینن،آخه چجورى روت شد به اینا بگى رزومه و پى دى افش رو پخش کنى که بازیکنارو از خنده روده بُر کنى…
مشهد اینجوریه دیگه اون تیمشم به جاى اینکه نعمتى کار مدیریت بکنه خودش سرمربیه تیم شده،٢تا بازیکنشم که کلا قبل اینجا لیگ استان بازى میکردن شدن مشاورش تا اونام واسه همه شهر قیافه بگیرن…!

نام ... چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶

نکنه توقع داشتى با ١٠ تا اختلاف تو مشهد ببازن!؟
جلوى این همه تماشاچى!
یه زمانى که تیم علم و ادب بود،اگه تیمى تو مشهد یک امتیاز میگرفت به بازیکناش تا میرفتن شهرشون شادى میکردن…