داور احضار شده به کمیته انضباطی اخلاق شده بهترین داور هفته؟؟؟ واقعا که …
هفت داور در کمیته اخلاق حاضر شدند+عکس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در پی منازعات بین چندین داور با اسماعیل کمربسته داور بین المللی فوتسال که در شبکه های مجازی به خصوص واتس آپ صورت گرفته بود و خبر آن را دیروز مشاهده کردید،هفت داور فوتسال کشورمان در کمیته اخلاق حاضر شده و در مورد شکایتی که اسماعیل کمربسته از آنها داشت توضیحاتی را دادند.اسامی داوران که در جلسه دیروز کمیته اخلاق حضور داشتند به شرح زیر است:
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
چشم کمیته داوران و فدراسیون فوتبال روشن
این آقایون رفتن نشستن عکس بگیرن و بفرستن تو سایت یا رفتن پاسخگوی رفتارشون باشن؟؟!؟!
وقتی تو جلسه مشغول تمرینات سخت بازی گل یا پوچ هستن دیگه تکلیف کمیته انضباطی و اخلاق و داوران و…. کلا فدراسیون گل و بلبل ما معلومه نتیجه جلسه چی میشه
اخه اسماعیل جان اینها در حد تو نیستن که ازشون شکایت کردی .اینها لیگ دسته دو استانم بهشون نمیدن .با این کارت گندشون کردی
اینهاازعدم مدیریت بهمن غفاری وبی ظرفیتی داوران فوتسال میباشدیادصدرالدین وطاهریان به خیر دم حافظ گرم (یارب روامدارکه گدامعتبرشود…گرمعتبرشودزخدابی خبرشود)
ببخشید اینها از عدم مدیریت داوران بزرگ کشورمون هستش نه شخص بهمن غفاری. متاسفم برای بزرگترهای داوری کشور که با وجود اینکه می دونن در این گروههای اجتماعی چی می گذره باز هم سکوت اختیار کرده اند . محافظه کارانه عمل می کنند.
آقایانی که بدون اطلاع از موضوعات کامنت میزارید … میدونید این هفت نفر بخاطر حقوق کل داوران فوتسال به کمیته اخلاق دعوت شدند ! تخریب انسانها عاقبت خوشی نداره عزیزان ،، پس کمی تحقیق کنید بعد هرچه تو ذهنتون اومد نشر کنید … متشکرم
ما که جیگر نیستیم عزیز
برای حقوق کل داوران قدام کردن و کمربسته هم از آقایون شکایت کرد
واقع چه فکری میکنی و این حرفارا میزنی
با شعور مردم و فوتسالی ها بازی نکن
چه کسی این ۷ نفر رو به نمایندگی انتخاب کرده؟؟؟ احتمالا اون سه نفری که تو کلاس به عنوان نماینده داوران انتخاب شدن، خودشون هم نماینده انتخاب کردن. عجب حرف مسخره و خنده داری. هر کی حق و حقوقش رو بخواد با یک نامه و بصورت رسمی و مؤدبانه این کار رو انجام می ده. نه ایتکه بحث اعتصاب و … راه بیاندازن. جالبه کسی که اومده بحث اعتصاب رو پیش کشیده خودش رفته و بازی هم قضاوت کرده بعدش می گه از بزرگشون اجازه گرفته. خوب همه داوران هم اجازه گرفتن و رفتن. همه این کارها و بحث ها احتمالا خراب کردن داوران شهرستانی هستش. ولی به چه قیمتی؟؟؟؟؟
فکر کنم شما بیشتر از موضوع خبر ندارین. شما برید مقداری تحقیق کنید بعد کامنت بزارید
بله. شما ۳-۴ نفر رو دور هم جمع کردید و خودتون می برید و خودتون هم می دوزید و فکر می کنید همه از سیاستهایی که شما در پیش گرفتید با خبرند و از اون سیاستها اطاعت خواهند کرد. کار هر ۸ تا داور که الان در کمیته اخلاق هستند کاملاً اشتباهه و خود داوران فوتسال هم این کار این نفرات را شدیدا محکوم می کنند. اگه کسی دل و جرأت داره بیاد کاراشو انجام بده. نه اینکه در محیط مجازی بشینه و فقط بنویسیه. چی شد محیط مجازیتون؟ الان که بعد از احضارتون کاملاً ساکت شده؟؟؟؟!!!!
علی مرادیان هم بوده چرا اسمش نیست
آفرین ،آفرین … به این داورانی که بجای حمایت از همدیگه … اسم کسی که جا افتاده رو هم مینویسن …. واقعا متاسفم
آیا فکر کردید چرا چندساله نفر چهارم لیست داوران بین المللی فوتسال کشورمون سوخته و الیت نمیشن ! سالهای قبل آقایان ،x و y. امسال هم که کمربسته … پس بیایم از کسی دفاع وحمایت کنیم که از اعتبار داوری کشور عزیزمان دفاع کنه … پس بیگدار به آب نزنید … فکر فکر فکر …
این عکس قربانی و حفیظی هست ضمنا شهرام مختاری الان یزده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵