کد خبر : 41070
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 16:27
-

کمیته فنی مربی داخلی معرفی کرد،کمیته فوتسال به دنبال مربی خارجی!

کمیته فنی مربی داخلی معرفی کرد،کمیته فوتسال به دنبال مربی خارجی!
کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در نشست اضطراری خود مربیان بعدی تیم ملی فوتسال را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه اضطراری کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی روز دوشنبه در محل فدراسیون فوتبال و بی سر و صدا برگزار شد که در این جلسه درباره مسائل مختلفی از جمله قطع همکاری با مارکو اوکتاویو سرمربی برزیلی تیم فوتبال ساحلی صحبت شد.علاوه بر این، اعضای کمیته فنی به بحث و تبادل نظر درباره تیم ملی فوتسال پرداختند که در نهایت دو مجموعه از مربیان داخلی را انتخاب و آنها را به رئیس فدراسیون فوتبال معرفی کردند. این مجموعه مربیان داخلی هستند و شامل سرمربی، مربی، مربی بدنساز و مربی دروازه‌بان می‌شوند. قرار است در صورت تایید علی کفاشیان یکی از این دو مجموعه کارش را در تیم ملی فوتسال آغاز کند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با تایید این مطلب، گفت: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با مربی خارجی در رشته فوتبال ساحلی ابراز علاقه نکرد، برای فوتسال هم همین برنامه را در نظر دارد. برای همین ما دست به کار شدیم و دو مجموعه مربی داخلی را به فدراسیون پیشنهاد کردیم. هدف ما این است که به تیم ملی کمک کنیم.

این در حالی است که کمیته فوتسال رویه کاملا متفاوتی را در پیش گرفته است. سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال بارها اعلام کرده که منتظر بازگشت «خسوس کاندلاس» است و در صورتی که این مربی به ایران بر نگردد، با «مارکوس سوارتو» دیگر مربی خارجی مذاکره خواهد کرد.

با این تفاسیر مشخص نیست در صورت بازگشت خسوس کاندلاس تکلیف دو مجموعه مربی داخلی چه خواهد شد. اگر خسوس بر نگردد، آیا کمیته فوتسال بر سیاست خود برای به کار گیری سرمربی خارجی اصرار می‌کند و یا در مقابل اقدام کمیته فنی و توسعه کوتاه می‌آید؟ سئوال دیگر این است که آیا تیم ملی با حضور مربیان داخلی می‌تواند در جام ملتهای آسیا موفق باشد؟ مسابقاتی که کمتر از ۶ ماه دیگر در ازبکستان برگزار می‌شود و نگرانی‌های زیادی نسبت به نتیجه گیری تیم ملی در این بازی‌ها وجود دارد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

پکیج ترابیان: صانعی+عمادی+ کلمبیا+…

نام ... سه شنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

پکیج۲:هاشم زاده+ناظم+ مدیر+…