کد خبر : 41095
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 10:53
-

شمسایی:اگر دست من بود با دبیری بازی نمی‌کردم/ درباره تیم ملی حرفی ندارم

شمسایی:اگر دست من بود با دبیری بازی نمی‌کردم/ درباره تیم ملی حرفی ندارم
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: من برای خانواده دبیری احترام زیادی قائلم و اگر دست خودم بود با تیم دبیری در لیگ برتر بازی نمی‌کردم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره دیدار این هفته تیمش با دبیری تبریز در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: هنوز هم می‌گویم اعتمادی که خانواده دبیری به من داشت باعث پیشرفتم شد. من همیشه خانواده دبیری را کنار خودم می‌‌بینم و نتیجه مسابقه این هفته اصلا برایم ملاک و مهم نیست.

وی افزود: دیدار ما با دبیری از این نظر مهم است که تجدید خاطره می‌‌شود. اگر دست خود من بود که اصلا با تیم دبیری در لیگ بازی نمی‌کردم!

سرمربی – بازیکن تاسیسات درباره اینکه نتیجه این مسابقه اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد، تصریح کرد: برای من که حساسیتی ندارد. من با اعضای کادر فنی و مدیران باشگاه دبیری ارتباط خوبی دارم. حالا شاید در طول بازی دو تیم تمام تلاششان را به کار ببرند ولی نتیجه هر چه باشد جای دوری نمی‌رود!

شمسایی در خصوص اینکه آیا تیمش برای بازی با دبیری مصدوم یا محرومی دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: قدرت بهادری به خاطر تعصب و غیرتش هفته گذشته بامصدومیت برابر فرش آرا بازی کرد ولی الان وضعیت بهتری دارد. خدا را شکر برای بازی جمعه همه را در اختیار داریم. سختی کار من اینجاست که مجبورم دو بازیکن تاپ خودم را از لیست خارج کنم چون همه بازیکنانم عالی هستند.

وی در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت تیم ملی فوتسال و اینکه آیا در لیست کمیته فنی برای سرمربیگری ایران هست یا خیر، گفت: من درباره تیم ملی هیچ حرفی ندارم و تمام فکر و ذکرم تیم تاسیسات است. از هیچ چیزی خبر ندارم و منتظر هیچ خبری هم نیستم!

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گيتى قهرمان چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

تو خودت رو براى تیم ملى دارى میکشى به خاطر تیم ملى بدترین الفظ رو درمورد افتخارى بکار بردى حالا میگى تیم ملى برات مهم نیست؟؟؟!!!!! خدا از دلت خبر داره!! توراست میگى نتیجه بازى دبیرى مهم نیست پارسال معلوم بود چقدر مهم نیست برات یادت رفته؟؟! چرا این قدر دروغ زیاد شده؟!!!

jt چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

اقای شمسایی درمورده عروجی نظرتو عوض کن.اگه میخوای باهاش اینجور کنی رضایت نامشو بده برگرده قم.ممنون

اصفهانی پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۳۷

با با در حد تیم ملی نیستی مربی تیم ملی نمیشی دیگه برای چی اینقدر دست و پا میزنی؟؟؟!!

..... پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۵۹

فقط تو لایق اینی که سرمربی تیم ملی بشی اسطوره