کد خبر : 41117
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 17:20
-

عرب عامری: در مالزی موفق باشیم به جام جهانی کوچک می رویم

عرب عامری: در مالزی موفق باشیم به جام جهانی کوچک می رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دکتر الهه عرب عامری رئیس کمیته بانوان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان تمام تلاش خود را برای حضوری موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی بکار خواهد گرفت. سه بازی دوستانه با تیم ازبکستان برای این تیم در نظر گرفتیم که خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی محک خوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دکتر الهه عرب عامری رئیس کمیته بانوان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان تمام تلاش خود را برای حضوری موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی بکار خواهد گرفت. سه بازی دوستانه با تیم ازبکستان برای این تیم در نظر گرفتیم که خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی محک خوبی در این دیدارهای دوستانه خورد.
وی در باره حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی کوچک گواتمالا افزود: پس از حضور تیم ملی فوتسال در مالزی و کسب مقام بدون شک در این مسابقات (جام جهانی کوچک) شرکت خواهیم کرد. ضمن اینکه هنوز کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی برای حضور تیم ملی فوتسال بانوان در این مسابقه تصمیم گیری نکرده است. اما در صورت عدم موفقیت تیم ملی در مالزی، حضور در این بازیها به خودی خود کنسل می شود. در واقع نزدیک به یک ماه فرصت داریم تا آمادگی خود را برای شرکت در بازیهای گواتمالا اعلام کنیم.
رئیس کمیته بانوان ادامه داد: تیم ملی فوتسال بانوان ایران که جایگاه خوبی در آسیا و جهان دارد هر ساله به جام جهانی از سوی میزبانان این رقابت‌ها دعوت می‌شود. این مسابقات با حضور ۸ تیم به میزبانی گواتمالا در آذرماه برگزار خواهد شد، اما همانطور که در بالا اشاره کرده ام، کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حال بررسی است که ملی‌پوشان در این مسابقات شرکت کنند یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.