کد خبر : 41084
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 9:36
-

وفایی: نباید مغرور شویم/یاسین پیشرو با حمایت هواداران در جمع مدعیان قرار می‌گیرد

وفایی: نباید مغرور شویم/یاسین پیشرو با حمایت هواداران در جمع مدعیان قرار می‌گیرد
بازیکن ملی پوش تیم فوتسال یاسین پیشروی قم با بیان اینکه تیمش در دیدار با مقاومت البرز حریف را دست کم نمی‌گیرد گفت: یاسین پیشرو با حمایت هواداران در جمع مدعیان قرار می‌گیرد و می‌تواند برای کسب قهرمانی تلاش کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی اظهار داشت: موفقیت‌های یاسین پیشرو در هفته‌های اخیر اتفاقی نیست و با تلاش مجموعه باشگاه و کادر فنی و بازیکنان به دست آمده و برای ادامه این موفقیت‌ها انگیزه داریم.

وی افزود: نمی‌خواهیم از کسب پیروزی‌های اخیر مغرور شویم و باید بدانیم تا پایان فصل راه درازی در پیش داریم و تیمی در لیگ بر‌تر موفق می‌شود که در تمام طول فصل بتواند ثبات خود را حفظ کند.

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: یاسین پیشرو با حمایت هواداران در جمع مدعیان قرار می‌گیرد و می‌توانیم با حمایت مردم قم در مسابقات خانگی به حداکثر امتیاز دست پیدا کنیم و در مسابقات خارج از خانه هم امتیازات خوبی جمع آوری کنیم.

وفایی بیان کرد: نمی‌توان دو تیم مثل یاسین پیشرو و تاسیسات دریایی را با هم مقایسه کرد زیر توان و بودجه‌ای که تیم تاسیسات دریایی برای قهرمانی در نظر گرفته با هیچ تیمی قابل مقایسه نیست با این وجود تلاش می‌کنیم که خود را به این تیم در صدر جدول نزدیک‌تر کنیم.

وی درباره بازی این هفته تیمش برابر مقاومت البرز عنوان کرد: می‌دانیم که مقاومت البرز تیمی است که فصل را خوب شروع کرد اما در ادامه نتایج خوبی نگرفت با این حال، هرگز این تیم را دست کم نمی‌گیریم زیرا مقاومت نشان داده که می‌تواند تیمی خطرناک باشد.

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال یاسین پیشروی قم تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم در جمع مدعیان باقی بمانیم نباید در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهیم و به همین دلیل پیروزی برابر مقاومت البرز برای یاسین پیشرو هدفی اجتناب ناپذیر است.

وفایی خاطرنشان کرد: از همه هواداران می‌خواهم در دیدار روز جمعه برابر مقاومت البرز در هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتسال در محل برگزاری مسابقه حاضر شوند و پشتیبان یاسین پیشرو باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سید محمد چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

جادوگر آسیایی…
همدلی و اتحادتون چشم دشمنا رو کور میکنه…
ان شالله امسال قهرمانید.

ميلاد چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

جمعه قرارمون ورزشگاه حیدریان ساعت ١٧ یاسین پیشرو مقاومت البرز

عباس چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

جادوگر آسیا….به عشقش میام سالن فقط..

jt چهارشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

فوق العاده ای همین

حسن پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

جادوگر ❤❤❤

بچه قمی جمعه , ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

جادوگر اسیا یه دونه ای به مولا