کد خبر : 41131
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 شهریور 1394 - 0:18
-

مربی شهروند: فردوسی تیمی دونده و جنگنده است/ شک نکنید امسال در رده های بالای جدول قرار می گیریم

مربی شهروند: فردوسی تیمی دونده و جنگنده است/ شک نکنید امسال در رده های بالای جدول قرار می گیریم
محمد اسماعیل پور مربی تیم فوتسال شهروند ساری با سخت دانستن بازی مقابل فردوسی، از آمادگی بالای تیمش و کسب امتیاز در مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد اسماعیل پور مربی تیم فوتسال شهروند ساری در خصوص دیدار مقابل فردوسی در هفته هفتم، شرایط شهروند و تیم فردوسی پاسخگوی سوالات ما بود. در ادامه می توانید متن مصاحبه ما با این مربی زحمتکش را بخوانید.

محمد اسماعیل پور در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل فردوسی مشهد گفت: فردوسی  با اینکه دومین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کند ولی تیمی است که از یک سری بازیکنان جوان و باتجربه بهره می برد و تاکتیک پاورپلی را بسیار خوب اجرا می کند. سال گذشته نیز در لحظات پایانی درحالیکه ۳ بر ۱ جلو بودیم، با تاکتیک پاورپلی بازی را به تساوی کشاندند. این تیم را آنالیز کرده ایم و امیدوارم با تاکتیک هایی که آقای ابطحی اتخاذ کرده اند و تمرینات منظمی که در طول هفته انجام دادیم، با دست پُر از مشهد بازگردیم.

اسماعیل پور شرایط شهروند را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: شک نکنید امسال در رده های بالای جدول قرار می گیریم به شرط آنکه هواداران از شهروند حمایت کنند و هجمه زیاد وارد نشود و بدشانس نباشیم. امسال تیم خوبی داریم و مطمئنم نتایج مناسبی کسب خواهیم کرد.

وی از محمدرضا کُرد بعنوان تنها مصدوم تیمش یاد کرد و اضافه کرد: محمد کُرد  را این هفته نیز همچون سه دیدار گذشته در اختیار نخواهیم داشت اما شکر خدا امیرحسین رسولی به این بازی می رسد و سایر بازیکنان نیز در شرایط خوبی به سر می برند.

مربی شهروند در خصوص تیم فردوسی مشهد نیز اظهار کرد: فردوسی تیمی دونده و جنگنده است و نگاه به جایگاه آنها در جدول نکنید. تیم خوبی هستند و بازی به بازی بهتر می شوند. بازی کردن مقابل فردوسی سخت خواهد بود زیرا در زمین حریف بازی خواهیم کرد.

اسماعیل پور در پایان با بیان اینکه بخشی از قراردادهای بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده است، گفت: با زحمات آقای نجاریان مدیرعامل زحمتکش شهروند، بخشی از قراردادها پرداخت شده و هم چنین قول داده شد که تا دو هفته آینده بخش دیگری از قراردادها نیز پرداخت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حاتمی پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۳:۱۶

پارسال شانس آوردین ۳گل نوک پاشانسی زدین ولی امسال میبازین چون میاین تودژ باغیرتان ومهدبزرگان فوتسال.

حاتمی پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۳:۲۰

پارسال ۳گل نوک پای شانسی زدین والاموقعیت نداشتین ولی فردوسی باچندین موقعیت فقط۳تازدولی امسال ازمشهدفقط سوغات زعفران وزرشک ببرین چون باغیرتاامتیازنمیدن

مجتبی پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

ماهم تو بازی برگشت تو قعله عقاب ها درخدمت تیم شهرتون هستیم دوست عزیز

ساروی پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

در حد نیستین که جوابتونو بدیم عشق است شهروند پرطرفدارترین و قدیمی ترین تیم لیگ برتر ..همین فکر کنم کافی باشه…

مجتبی پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

درپاسخ ب اقای حاتمی عرض کنم ما هم ایشالله تو بازی برگشت تو قعله عقاب های ساری منتظر تیم شهرتون هستیم و سوغاتی های خوبی براتون کنار گداشتیم!!!!!

حاتمی پنجشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

مربیتون که خداییش ترسیده.بابابیخیال درعوض بازیهای خونگی رابافشارتماشاگران وشرایط مخصوص سالن ببرین(ازسوغاتیاتون مهمانان وداوران بی نصیب نمیمانند).