کد خبر : 41548
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 16:46
-

جنتی:منفورترین کار ضرب و شتم خبرنگار است/دیگر در قرچک بازی نمی کنیم/به کمیته انضباطی و کمیته فوتسال شکایت خواهیم کرد/داور از ترس جانش گل منصوری را قبول کرد

جنتی:منفورترین کار ضرب و شتم خبرنگار است/دیگر در قرچک بازی نمی کنیم/به کمیته انضباطی و کمیته فوتسال شکایت خواهیم کرد/داور از ترس جانش گل منصوری را قبول کرد
علی جنتی مالک باشگاه گیتی پسند در گفتگو تفصیلی با پایگاه خبری فوتسال در مورد اتفاقات بازی با منصوری صحبت کرد.

علی جنتی مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه گیتی پسند اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد اتفاقات بازی قرچک و از دست رفتن پیروزی تیمش در ثانیه آخر گفت: معمولا در قرچک تنها ۴۰ درصد نتیجه در زمین رقم می خورد و ۶۰ درصد عوامل بیرونی و حواشی داخلی هستند. در سالن میکروفونی در اختیار فردی قرار می دهند که هر چه می خواهد می گوید و بازیکنان ما را تحقیر می کند.در همه جا میکروفون در اختیار عوامل برگزاری بازی هست نه فردی منتسب به یک باشگاه که کنترل نشده هر حرفی را بزند. او در ابتدای بازی به بازیکنان کمکی ما در آسیا طعنه زد و باعث شد آنها گریه کنند.تماشاگران به فجیعانه ترین شکل ممکن علیه سپر محمدی شعار دادند در حالی که همه سپهر را به عنوان یک بازیکن با اخلاق می شناسند

جنتی ادامه داد:تیم ما در این بازی مشکل فنی نداشت چرا که در قرچک و جو وحشتناک آنجا سه گلی را که خوردیم با شش گل زده جبران کردیم اما در ۴ دقیقه پایانی اتفاقاتی افتاد که نتیجه را برگرداند.این در حالی بود که ۳۰ درصد تماشاگران ورزشگاه را ترک کردند.در این لحظات باران بطری بر سر بازیکنان آمد.داوری را انتخاب کردند که توانایی اداره بازی را نداشت و در نهایت همین داور از ترس جانش گلی را قبول کرد که مردود است چرا که منصوری در ۷ صدم ثانیه مانده به پایان بازی صاحب ضربه ای شده که امکان ندارد به صورت دو ضرب وارد دروازه شود.

مالک باشگاه گیتی پسند تصریح کرد:ما ۶ سال است که به قرچک می آییم و هر سال حواشی زیادی هست.با این اتفاقاتی که برای بازیکنان ما افتاد اگر سال دیگر باشیم مطمئن باشید به قرچک نمی آییم حتی اگر به یک امتیاز برای قهرمانی یا بقا نیاز داشته باشیم.انواع و اقسام اهانت ها به ما می شود در حالی که ما برای فوتسال هزینه می کنیم.این اتفاق برای سایر تیم ها هم در قرچک می افتد.

جنتی با اشاره به حضور دبیر کمیته انضباطی در سالن اذعان داشت:خوشبختانه ایشان در سالن بودند و از نزدیک با فجایعی که رخ داد برخورد کردند. ما انتظار برخورد ویژه با اتفاقات را داریم و از کمیته انضباطی می خواهیم هم در حواشی و هم در نتیجه بازی تصمیمی عادلانه بگیرد و به بررسی ویژه اتفاقات این بازی بپردازد.

رئیس هیات مدیره گیتی پسند با بیان اینکه زدن ۶ گل در جبران سه گل در قرچک کار دشواری است ادامه داد: با این حال از عملکرد کادر فنی هم رضایت نداریم که نتواستند این برتری را حفظ کنند.گرچه می دانیم یکسری عوامل بیرونی دست به دست هم داد تا نتیجه تغییر کند.

جنتی ادامه داد:ما حتی یک تماشاچی هم با خود نداشتیم اما آقای میکروفون به دست می گوید نگذارید تماشاگران حریف جو را به هم بزنند.ما دو سال است که تماشاچی با خودمان نمی بریم.در هیچ کجای دنیا فقط اسم گلزنان یک تیم را نمی گویند اما این آقا اسم گلزنان ما را نمی گفت و گلزنان خودشان را هم به سبکی نام می برد که تماشاگران تحریک شوند.این فرد علنا گفت بازیکن تیم ملی باید برود تیمارستان و به راحتی ناسزا می گفت.

مالک گیتی پسند با اشاره به گل مساوی منصوری تاکید کرد: ما روی گل مساوی بحث داریم در حالی که این حق خوری علیه ما در سایه حواشی بعد از بازی قرار گرفت. در ۷ صدم ثانیه چطور محمد طاهری توانسته یک ضربه بزند و در ادامه دروازه بان منصوری هم آن را به توپ تبدیل کند.قانون می گوید توپ باید به صورت یکضرب تا پایان بازی دنبال شود نه دو ضرب که این اتفاق روی گل ششم منصوری رخ داد و داور از ترس جانش آن را قبول کرد.ما فیلم این صحنه را همراه با دقیقه بازی به کمیته فوتسال و انضباطی ارسال کرده ایم.

جنتی با تقبیح ضرب و شتم خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت:منفورترین کار ضرب و شتم خبرنگار و مانع شدن برای تهیه خبر است.متاسفانه این در ادامه برخوردی است که با بازیکنان ما هم صورت گرفت و هیچ کنترلی بر رفتارها و افراد آنجا نبود.

مالک گیتی پسند در ادامه در مورد وضعیت کادر فنی این تیم و اینکه آیا گیتی پسند به قهرمانی خواهد رسید اذعان داشت: از کادرفنی صد در صد راضی نیستیم اما شرایطی بوده که باید در مورد آن صحبت کنیم مثل اینکه نباید به حواشی دامن می زدند.ضمن اینکه ما اسماعیل پور بهترین گلزن خود را هم نداشتیم.ما تیم را برای قهرماین بستیم اما ۷۰ درصد نفرات جدید هستند و باید هماهنگ تر شوند.ما مطمئنیم با هماهنگی بیشتر و شرایط بهتر تیم قهرمان خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰

گریه نکن بابا اصفهانی تبانی…..

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

چطور هفته قبل که پنالتى رو به نفع شما نگرفت مصاحبه نکردى و به کمیته انضباطى شکایت نکردى حالا که گل خوردى تو ثانیه اخر شکایت میکنى، مطمئن باش چوب کارهای پشت پرده که انجام میدید یجایی پس میدید،الان میفهمى امتیاز مفت که بگیرى مفت پس میدی

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

اقای جنتی انصافاً عده ای از بازیکنان تیم شما واقعاً زحمت میکشن و عده ای تلاش فراوانی نمیکنن.و یا اینکه عده ای در کادر فنی با تصمیم غلط باعث از بین رفتن زحمات کلیه بازیکنان میشود.بهتر انست که حق بازیکنانی که از جان و دل برای شما بازی میکنن ضایع نشود.شما خریدهای خوبی انجام ندادید.

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

اقای جنتی ما مردم اصفهان پشت شما هستیم تا هیچ موقع دیگر پا به قرچک نگذاریم.انها تماشاگران و مسئولینی دارن که هر انچه لایق خود و خانوادهایشان هست نثار بازیکنان بیگناه میکنن.انها لیاقت حضور در لیگ رو ندارن.ما این ٣ امتیاز رو نمیخایم.هرچند دو ساله ۶تایی میشن.

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴

جناب اقای جنتی ما دوستاان داریم.اگر این بازی بازیکنان تیم مشکل فنی نداشتند پس لطف کنید پاداش بازی رو به بازیکنانتون بدید.

ناشناس شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹

جناب آقای جنتی من نمیدونم شما یا آقای طاهری این مطالب را میخونید یا نه . ولی این مطلب را میخواستم بگم از این اتفاقات ناراحت میشید ولی من و دیگر دوستان و مربیانی که تو این باشگاه زحمت کشیدیم و حق و حقوقومان را ندادیید و هی گفتید امروز و فردا و هفته دیگه درست میشه و الان نزدیک به سه ساله که هنوز امروز و فردا نیومده نباید ناراحت بشیم . مگر پول ما چقدر بود که ندادیید و حالا چوب خدا صدا نداره . اون موقع ما ناراحت بودیم حالا نوبت شماست که ناراحت بشید. اون از وضعیت تیمهای پایتون و این هم از وضعیت تیم بزرگسالانتان . تا بدهیهایتون را ندید که البته پول سه سال پیش با الان خیلی از ارزشش کم شده ، همین اتفاقات را خواهی داشت . بجای پاداش دادن به بزرگسالان ، بیایید بدهی هایتان را تسویه کنید و بعد پاداش بدید .

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

جناب آقای جنتی باسلام خواستم یک نکته مهم رو یادآوری کنم.آقای خوراکچی امثال بار فنی بسیار ضعیفی را ارایه نموده دقیقا در هفته قبل مقابل مس بازی ۴-۱ رو نیز با یک سیستم اشتباه پاور پلی دو گل خورد و باور کنید اگه دو سه دقیقه دیگه وقت بود گل مساوی و یا باخت رو هم میخوردید.باور کنید بار فنی ایشان بسیار کم و ضعیف است و مطمئن باشید در آخر فصل جایگاهی بهتر از سوم و چهارم نخواهید داشت.در بازی مقابل مس سونگون سرمربی شما از بیرون زمین توسط آقای اسماعیل پور هدایت می شد و اگه احمئ اسماعیل پور راهنماییش نمی کرد چه بسا بازی رو هم می باخت.یه تصمیم خوب بگیرید و ……

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

اقای جنتی میشه یه مقدار هم درباره تبانی ۲سال پیشتون وخوردن حق منصوری هم صحبت کنید

هوادار یکشنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۱۴

اقاى جنتى. شما هرسال میگى ما دیگه قرچک نمیایم ولى بازم نفر اول سر و کلت پیدا میشه. اخه چرا اینقدر دروغ میگى؟؟؟؟؟؟

رسول شکیب یکشنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

آقای جنتی واقعا که آدم ساده ای هستی،آخه عمو وقتی رفتی این مربی رو آوردی چی فکر کردی،وقتی دو سه سال نتیجه خوبی نگرفته میخوای شق القمر کنه ،به صراحت عرض میکنم مشگل از تیم خودت بود،مگه پارسال اینجا بازی نکردید چه کسی اهانت کرد.بردید ورفتید به سلامت،هیجان وقتی اوج گرفت که تیم خودت واداد وسه دقیقه سه تا گل خوردید قول میدم تیم دسته دومی هم بود این جور گل نمیخورد.

نام ... دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۰۶

اقای جنتی قانون میگه ناظر بازی باید بلندگو را در اختیار داورا وعوامل اجرایی کمیته فوتسال قرار بده چرا از حقوق تیم دفاع نکردی