کد خبر : 41411
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 9:14
-

دبیری:شمسایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است/ خسوس کاریزما نداشت

دبیری:شمسایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است/ خسوس کاریزما نداشت
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه «خسوس کاندلاس» کاریزمای هدایت تیم ملی فوتسال را نداشت، گفت: به نظرم وحید شمسایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری درباره تصمیم قطعی کمیته فوتسال و کمیته فنی و توسعه فوتسال برای انتخاب یک مربی ایرانی برای تیم ملی به جای «خسوس کاندلاس» اظهار کرد: از نظر من وحید شمسایی بهترین گزینه برای تیم ملی است. من قبلا هم با سید رضا افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) در اینباره صحبت کرده بودم که تیم ملی را به شمسایی بدهند. او قطعا می‌تواند در تیم ملی هم موفق باشد.

وی ادامه داد: خسوس یک مربی معمولی بود و کاریزمای لازم برای هدایت تیم ملی را نداشت تا بازیکنان را تحت تاثیر قرار بدهد. نتایج تیم ملی هم چنین چیزی را ثابت می‌کند. وقتی قرار است یک مربی خارجی در تیم ملی بیاوریم باید یک سر و گردن از مریبان داخلی بالاتر باشد که خسوس اینطور نبود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که «آیا کمیته فوتسال مربی موردنظرش را به هیات رئیسه معرفی کرده است یا خیر؟» گفت: خیر هنوز هیچ مربی‌ای به ما معرفی نشده است.

دبیری در پایان درباره شکست سنگین تیم دبیری برابر تاسیسات دریایی در هفته هفتم لیگ برتر هم تاکید کرد: من بازی را ندیدم و تحلیلی از آن ندارم ولی واقعا شکست با هفت گل ناراحت کننده بود و انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

شما که خبر از کارنامه خسوس ندارى چرا هى مصاحبه میکنى برعلیه این مربی خوب و با کلاس دنیا، شمسایی هى بهت زنگ میزنه که مصاحبه کنى، به فکر تیمت باش که ٧ تا از تیم شمسایی خوردى البته فکر کنم اصلا مهم نباشه که بهش باختى

شاهين شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

تصمیماتى که در ارتباط با تیمتان میگیرید نشان دهنده درستى نظراتتان است لابد تیم ملى هم قرار است هفتا هفتا بخورد با انتخابتان فساد را وارد فوتسال کردید و با ادامه ان راه فوتسال را به نابودى میکشانید بروید سراغ مریض هایتان و فوتسال را رها کنید خداوند شفاى عاجل عنایت فرماید.

میلاد شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

آقای هاشم زاده براای چی در مورد آقا وحید شمسایی صحبت میکنی آقای نام

طرفدار گیتی شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

اقای دبیری شما همین سه امتیاز که هدیه کردی به عشقت کافیه,نظر در مورد تیم ملی ندید,چیزی سرتون نمیشه, به تابانیاتون برسید

تبانى شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

دبیرى جان تو برو به تیمت برس تو چکاره اى که دو مورد تیم ملى نظر میدى ؟؟!! بعدش هم میخواى شمسایى بشه تا فوتسال کاملا نابود بشه و دوباره باند بازى در تیم ملى راه بیافته؟!! بابا اگر وحید شمسایى با لأبى مربى تیم ملى بشه باید فاتحه فوتسال رو خواند!!

..... یکشنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۴۸

دقیقا باهان موافقم، تنها کسی که صلاحیت نشستن رو نیمکت تیم ملی رو داره، شمساییه