کد خبر : 41515
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 13:58
-

سرمربی تیم ملی در نشستی با رئیس فدراسیون تعیین می شود

سرمربی تیم ملی در نشستی با رئیس فدراسیون تعیین می شود
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال به زودی معرفی می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال به زودی معرفی می شود.

عباس ترابیان افزود : گزینه های خارجی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به دلیل مشکلات مالی فدراسیون فوتبال حذف شده است به همین علت، رییس کمیته فوتسال باید در روزهای آتی گزینه های داخلی خود را به کمیته فنی اعلام کند.
وی خاطرنشان کرد: در نشستی که با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد، سرمربی جدید تیم ملی فوتسال ایران انتخاب می شود.
پیش از این قرار بود، خسوس کاندلاس اسپانیایی بار دیگر برای هدایت تیم ملی فوتسال ایران به تهران سفر کند، اما از این کار صرفنظر کرد تا از گزینه های مربیگری این تیم کنار گذاشته شود.
ترابیان افزود:ازچندماه قبل گفته بودم که خسوس با توجه به شرایط و مشغله کاری که در اسپانیا و اروپا دارد، امکان مرخصی و حضور مجدد در ایران را ندارد و آخر هم همین شد با این تفاوت که در این مدت زمان را از دست دادیم و امروز در همان نقطه ای هستیم که چندماه قبل بودیم.
وی در مورد مذاکره با مربی برزیلی گفت: با توجه به دخالت دلال هایی که قصد داشتند در این خصوص وارد عمل شوند روند مذاکرات خوب پیش نرفت و کار بی نیتجه ماند و عملا به این نتیجه رسیدیم که با توجه به زمان برگزاری جام ملت های فوتسال آسیا در بهمن ماه که انتخابی جام جهانی نیز است از یک مربی ایرانی استفاده کنیم تا حداقل در این شرایط زمان را بیش از این از دست ندهیم.
ترابیان ادامه داد:برای حضور در جام ملت های ازبکستان همه تیم های آسیایی از مدت ها پیش خود را آماده کرده اند تا حضوری قدرتمندانه در این رویداد مهم فوتسال داشته باشند که متاسفانه تا همین لحظه چندماه از برنامه آماده سازی عقب هستیم، اما امیدوارم با معرفی کادر فنی در همین زمان باقی مانده شرایط به نفع فوتسال ایران پیش برود.
رییس کمیته فنی وتوسعه فوتسال و فوتبال ساحلی یادآور شد: اگر به هر دلیل تیم ایران که هم اکنون جایگاه ششم جهانی را در اختیار دارد نتواند از نام و آوازه خود به خوبی دفاع کند به نوعی سرشکستگی خواهد بود که همه باید کمک کنیم این شرایط به وجود نیاید.
ترابیان تصریح کرد: ما در کمیته فنی این آمادگی را داریم که از بین فهرستی که ما ارائه کرده ایم یا فهرستی که دوستان مطرح می کنند در جلسه ای فوق العاده به جمع بندی برسیم تا تیم ملی تکلیف خود را بشناسد و تا بهمن ماه تمرینات خود را دنبال کند.
وی درمورد اعلام اسامی مطرح شده برای هدایت تیم ملی فوتسال گفت: درمورد اسامی نمی توانم حرفی بزنم چرا که اسامی در دست ما امانت است و اگر دوستان تمایل و رضایت داشته باشند آنها را اعلام خواهیم کرد.
گفتنی است جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی فوتسال، بهمن ماه سال جاری به میزبانی ازبکستان برگزار می شود.
گمانه زنی ها حاکی از آن است که حسین شمس، ناصر صالح و وحید شمسایی از جمله گزینه های کمیته فوتسال برای هدایت تیم ملی هستند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.