کد خبر : 41509
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 14:27
-

شعار علیه نماینده مردم ورزقان!

شعار علیه نماینده مردم ورزقان!
هواداران تیم فوتسال مس در جریان بازی تیمشان با آذرخش علیه نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی شعار سردادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از تبریز، بازی دو تیم مس سونگون و آذرخش بندرعباس از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر یکی از کم حاشیه ترین بازی هایی لیگ برتر بود بطوری که در جریان بازی نیز شاهد بازی کم برخورد از سوی دو تیم بودیم و نیمه اول بازی فقط یک خطا آن هم بخاطر تشخیص تمارض بازیکن آذرخش توسط داور مسابقه اعلام شد.

آذرخشی ها که اسیر جو سالن پورشریفی و ستاره های مس شده بودند بازی سردرگمی را از خود به نمایش می گذاشتند و ضریب پاس های اشتباه در این تیم بسیار بالا بود که مسی ها  این فرصت را غنیمت شمردند و در همان دقایق ابتدای بازی روی یک ضربه کرنر با پاس عالی بلو و ضربه مهار نشدنی بابک نصیری به گل رسیدند. در همین حین داد و بیدادهای روزپیکر بر سر بازیکن شماره ۲۰ دیدنی بود.

روز پیکر که هنوز عصبانی به نظر می رسید به داد و بیداد بسنده نکرد و این بازیکن را تعویض کرد.

مسلم رستمی ها آقای گل فصل گذشته که در شش هفته آغازین نتواسته بود گلی به ثمر برساند در این بازی روی یک ضربه کرنر موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا طلسم گل نزدنش در این بازی به پایان برسد. رستمی ها دیروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و اگر درخشش دروازبان حریف نبود می توانست بر شمار گل های خود اضافه کند. بازی با آذرخشی به نوعی بازی احیا شدن آقای گل لیگ گذشته بود.

آذرخشی ها که همچنان سردر گم، بازی را دنبال می کردند و روی حرکات انفرادی تمرکز کرده  بودند نتوانستند موقعیت آنچنانی روی دروازه مس خلق کنند و سعید مومنی روز آسانی را در چارچوب دروازه مس داشت. در این بین فریادهای بهزاد میری زاده بازیکن جوان بندرعباسی که تا اینجای کار در گلزنی موفق بوده بر سر هم تیمی هایش جالب توجه بود و هر کدام از بازیکنان که پاس اشتباهی می دادند وی به عملکرد بازیکن اعتراض می شد.

حسین طیبی از این سردگمی بازیکنان آذرخش استفاده کرد و با ضربه فنی توپ را از بین پاهای دروازبان آذرخش درون دروازه قرار داد و با نشان دادن علامت سکوت رو به دوربین های تلوزیون شادی پس از گلش را انجام داد.

نیمه اول با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم آذرخشی ها عملکرد بهتری داشتند و در طرف مقابل مسی ها از نتیجه راضی بنظر می رسیدند و به جز چند صحنه که توپ به تیرک دروازه آذرخش برخورد کرد و البته دو گل بهزاد میری زاده برای بندری ها و حسین طیبی برای مسی ها شاهد صحنه خاصی نبودیم تا در نهایت بازی با نتیجه ۴-۱ به سود میزبان به پایان برسد.

-در یک صحنه که میری زاده روی زمین افتاده بود،عزتی بازیکن مس برای بلند کردن وی ، دستش را دراز کرد که با واکنش بازیکن بندری همراه شد، که داشت منجر به درگیری بین این دو بازیکن می شد اما با دخالت سهرابی قضیه ختم به خیر شد.

-هواداران در نیمه دوم شعار، دهقان(نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی) یادت باشه نجفی سرورته را در سالن سر دادند. در این حین حامد نجفی مدیرعامل جوان مس با حرکت دست از هواداران خواست به شعار علیه نماینده ورزقان پایان دهند.

-هواداران که از اقدامات اخیر نماینده ورزقان شاکی بودند و معتقدند وی قصد حاشیه انداختن به تیم را دارد از رسانه ها خواستند تا علیه اقدامات وی در سایت ها شفاف سازی کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.