کد خبر : 41431
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 9:48
-

طیبی:ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و به سایر تیم‌ها کاری نداریم

طیبی:ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و به سایر تیم‌ها کاری نداریم
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: هدف ما کسب سه امتیاز بازی بود که موفق هم شدیم به آن برسیم و با این برد در جمع تیم های بالای جدول باقی بمانیم و امیدوارم در بازی های بعد نیز به روند برد های خود ادامه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: هدف ما کسب سه امتیاز بازی بود که موفق هم شدیم به آن برسیم و با این برد در جمع تیم های بالای جدول باقی بمانیم و امیدوارم در بازی های بعد نیز به روند برد های خود ادامه دهیم.
حسین طیبی بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در مورد بازی مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت:بازی بسیار خوبی بود و تیم ما هم با آمادگی کامل مقابل این تیم بازی کرد و موفق هم شدیم با نمایش خوب سه امیتاز بازی را کسب کنیم.
وی افزود:هدف ما کسب سه امتیاز بازی بود که موفق هم شدیم به آن برسیم و با این برد در جمع تیم‌های بالای جدول باقی بمانیم.
بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت:داوری بازی خوب بود و مشکل خاصی نداشت و اگر هم در برخی از صحنه‌ها مشکل به وجود می‌آید طبیعی است و داوری شرایط سختی را دارد.
وی تصریح کرد: ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و به سایر تیم‌ها کاری نداریم ولی امسال ما با برنامه‌ریزی که داریم همه تلاش خود را خواهیم کرد تا به قهرمانی برسیم .
طیبی گفت:تأسیسات از اصلی‌ترین رقیب‌ها تیم ما است و باوجود وحید شمسایی و بازیکنان ملی‌پوش دیگر که در این تیم هستند یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ هستند ولی ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم و سعی خواهیم کرد باقدرت به کار خود ادامه دهیم.
وی تأکید کرد: هنوز در اوایل لیگ هستیم و از الآن چیزی مشخص نیست ولی در بین این تیم‌ها چند تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند مه تیم ما هم تلاش می‌کند به قهرمانی برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

سلطان حسین طیبی