کد خبر : 41501
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 12:02
-

چرا قمی ها به باخت سنگین تیمشان اعتراض نکردند؟!

چرا قمی ها به باخت سنگین تیمشان اعتراض نکردند؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیروز تیم یاسین پیشرو قم متحمل شکست سنگین ۸ بر ۲ مقابل مقاومت البرز شد؛ باختی که به اذعان سرمربی تیم به خاطر اشتباه های تاکتیکی و دست کم گرفتن حریف بود. با این حال بر خلاف سابقه حمایت هواداران قمی که با یک شکست جو منفی، علیه تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیروز تیم یاسین پیشرو قم متحمل شکست سنگین ۸ بر ۲ مقابل مقاومت البرز شد؛ باختی که به اذعان سرمربی تیم به خاطر اشتباه های تاکتیکی و دست کم گرفتن حریف بود.

با این حال بر خلاف سابقه حمایت هواداران قمی که با یک شکست جو منفی، علیه تیم خود ایجاد می کردند، دیروز شاهد هیچ اعتراضی در سالن نبودیم. این اتفاق از چند زاویه می تواند مورد بررسی قرار بگیرد.

دلیل اول می تواند رتبه یاسین پیشرو در جدول رده بندی باشد. این تیم با وجود باخت سنگین به مقاومت، با چهار برد در رده سوم جدول قرار گرفته است. رتبه یاسین پیشرو از این حیث مورد اقبال هواداران قرار گرفته که شاهد پیشتازی تیمشان در رتبه های بالایی جدول هستند، در حالی که تیم های مدعی و پرمهره ای مثل گیتی پسند، دبیری، فرش آرا، حفاری و منصوری هنوز نتوانسته اند در قامت یک مدعی ظاهر شوند اما قمی ها با بازیکنان بومی خود بالاتر از این تیم ها ایستاده است.

photo_2015-08-29_09-26-06

اما اتفاق دیگری که دیروز در سالن افتاد و می تواند یکی دیگر از دلایل رضایت هواداران یاسین پیشرو باشد، برنامه ای بود که مسئولان باشگاه در بین دو نیمه ترتیب دادند و مورد استقبال هواداران قرار گرفت. این برنامه تجلیل از قهرمانی بود که به شدت در میان قمی ها محبوب بوده و برایش ارزش بسیاری قائلند.

امیر مهدی زاده قهرمان طلایی کاراته جهان و آسیا و دارنده رتبه یک رده بندی جهانی دیروز در بین دو نیمه از سوی مسئولان باشگاه یاسین پیشرو تجلیل شد که مورد توجه هواداران قمی هم قرار گرفت.

photo_2015-08-29_09-25-57

به نظر می رسد امسال بر خلاف ادوار قبل لیگ، ارتباط مثبتی بین یک باشگاه فوتسالی و مردم قم به وجود آمده که می تواند زمینه ایجاد حواشی را حذف کند. حواشی که سال های سال باعث شده دست قمی ها از رسیدن به جام کوتاه بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قمی شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

خداوکیلی مدیرای یاسین پیشرو خیلی حرفه ای دارن عمل میکنن . مهدیزاده مهمترین افتخاره برای قم . دستشون درد نکنه

نام ... یکشنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۰۵

هر وقت میبرن حسابی شلوغ میکنن ک ما فلان تاکتیک و داشتیم بردیم و مدعی قهرمانی هستیم
وقتی میبازن هزار جور بهانه میارن از داور گرفته تا بازی دفاعی حریف و سالن کج و …
فقط بلدن با این کارا حاشیه ای و مصاحبه فرافکنی کنند
اگه مدیریت حرفه ای بود ک سراغ غیاثی های باند باز نمیرفت

محمدطاهر شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

این تیم با غیاثی به جام نمیرسه

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

بابا چرا دروغ میگید من خودم تو سالن بودم
بیشتر تماشاچی ها ک آمده بودن سالن و خالی کردن و رفتن کلی هم شعار دادن
چرا خبر های الکی میزنید
مگه میشه ضعف های فنی رو با هدیه دادن به مهدی زاده پوشش داد
تا حالا سابقه نداشته ی تیم قمی تو حیدریآن ۸ تا بخوره
آبروریزی کردن

فوتسال قم شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

به نظر من رابطه ی بین مردم با باشگاه بهتر از قبل شده چون به نظر میرسه این مدیرعامل مثل قبلی اهل دوزو کلک و بی فرهنگ بازی نیست و آدم با شخصیتی یه … امیدوارم بچه ها بیشتر تلاش کنن

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵

البته باخت همیشه سخت وناحت کننده است اما وقتی عوامل حاشیه ساز ومنفعت طلب وچسبیده به فوتسال از تیم رفتن علی رغم اینکه تیم در شرایط بدی بسته شد اما با همت وغیرت بازیکنان وکادر فنی تماشاگران فهیم تااینجا نتایج عالی برای قم رقم خورده وبه ادامه فصل هم امیدواریم