کد خبر : 41617
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 شهریور 1394 - 11:11
دسته‌بندی نشده
-

انتقاد باشگاه تاسیسات دریایی از فدراسیون و کمیته فوتسال/ حلاجی: انتظار داشتیم با ما تماس بگیرند

انتقاد باشگاه تاسیسات دریایی از فدراسیون و کمیته فوتسال/ حلاجی: انتظار داشتیم با ما تماس بگیرند
مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی می گوید با توجه به قرارداد وحید شمسایی با باشگاه، فدراسیون نشین ها باید آن ها را در جریان مذاکره با وحید قرار می دادند.

مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره مذاکره فدراسیون فوتبال با وحید شمسایی برای سرمربی گری تیم ملی فوتسال و موضع باشگاه در قبال این موضوع، اظهار کرد: فعلا این موضوع در حد صحبت مطرح است و تلفن های جسته و گریخته ای می شود. تلاشمان این است تا این موضوع را در هیات مدیره خودمان مطرح کنیم اما تا الآن تنها صحبت ها به صورت سرپایی بوده است.

وی در ادامه با انتقاد از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به خاطر در جریان قرار ندادن باشگاه افزود: وحید شمسایی با ما قرارداد دارد و ما به خاطر اینکه آقایان هیچ تماسی با نگرفتند گله مندیم. اما قطعا آنها به ما خواهند گفت در غیر اینصورت منش و رفتار خوبی نخواهد بود. اما اگر این اتفاق نیفتاد خودمان باید فکری کنیم. اصلش این است که با ما هم صحبت می کردند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی افزود: جدایی شمسایی از تاسیسات دریایی تبعاتی خواهد داشت. به خصوص اینکه اگر وی به تیم ملی برود، کادر خودش را هم می برد. بنابراین باید منتظر اثرات آن باشیم. ما امسال سرمایه گذاری سنگینی کرده ایم و تا الآن هم نتیجه لازم را گرفته ایم. دلمان نمی خواهد تلاشمان نتیجه ندهد. با این حال تیم ملی برای ما هم اولویت دارد. ما سعی می کنیم رضایت جمع را داشته باشیم و اگر صلاح به جدایی شمسایی باشد، موافقت کنیم اما بازهم تاکید می کنم این اتفاق برای ما تبعات خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

چه جالب این باشگاه داره میلیاردى براى شمسایی هزینه میکنه ولى شمسایى اینا اصلا آدم حساب نکرده خیلى جالبه!!!