کد خبر : 41811
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:09
-

جا پای استادان نمی‌گذارم/ امیر شمسایی قطعا در کادر فنی هست/ ناظم الشریعه تحمیل نشده است

جا پای استادان نمی‌گذارم/ امیر شمسایی قطعا در کادر فنی هست/ ناظم الشریعه تحمیل نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مذاکرات کمیته فوتسال با وحید شمسایی برای حضور در تیم ملی فوتسال ایران به مراحل پایانی خود نزدیک شده است. شمسایی بعد از صحبت با سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، حضورش در تیم ملی را منوط به توافق این کمیته با باشگاه تاسیسات دریایی کرده است. افتخاری هم اعلام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مذاکرات کمیته فوتسال با وحید شمسایی برای حضور در تیم ملی فوتسال ایران به مراحل پایانی خود نزدیک شده است. شمسایی بعد از صحبت با سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، حضورش در تیم ملی را منوط به توافق این کمیته با باشگاه تاسیسات دریایی کرده است. افتخاری هم اعلام کرده است که مشکلی با حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و تیم تاسیسات دریایی ندارد؛ موضوعی که با مخالفت کمیته فنی و توسعه فوتسال مواجه شده و پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی را پیچیده کرده است.

وحید شمسایی در گفت و گویی به موضوع حضورش در تیم ملی پرداخت و تاکید کرد حضورش در تیم ملی نیازمند تعامل فدراسیون فوتبال با باشگاه تاسیسات دریایی است. مشروح این گفتگو در زیر می‌آید:

با افتخاری به جمع‌بندی رسیدم
من در روزهای گذشته با آقای افتخاری جلساتی داشتم. یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی من بودم که صحبتهایم را با رئیس کمیته فوتسال در میان گذاشتم و به جمعبندی رسیدیم. قرار شد در صورتی که شرایط من مورد موافقت قرار بگیرد آنرا به هیات رئیسه یا هر جای دیگری که صلاح می‌دانند ببرند ولی از نظر من چیزی تمام شده است که نوشته و امضا شود.

موفقیتم را مدیون منوچهری هستم
افتخاری روز گذشته به شرکت تاسیسات دریایی رفت و با منوچهری رئیس شرکت جلسه‌ای داشت. من موفقیتم را مدیون فکر و برنامه منوچهری در تاسیسات هستم چون توانستیم در عرض دو سال به موفقیت‌هایی برسیم که در برنامه چهار ساله دیده شده بود. تمام اینها به خاطر رابطه‌ام با منوچهری است که در نهایت به قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا ختم شد.

نباید فدراسیون و تاسیسات ضرر کنند
اگر من گزینه کمیته فوتسال هستم، باید تعامل برقرار شود. من دوست دارم نه تیم ملی و نه تیم تاسیسات متضرر شود. از یک طرف با باشگاه تاسیسات قرارداد خوبی دارم و از طرف دیگر گزینه فدراسیون هستم که هیچ کدام از دو طرف نباید ضرر کنند.

یک ماه زمان کافی برای تیم ملی نیست
افتخاری روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که اردوی یک ماهه پیش از شروع جام ملتها کافی است ولی تجربه نشان داده است که باید برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید از ماه‌ها قبل آماده بود. این اتفاق در زمان هرمانس، شمس و انصاریفرد رخ داد و چون زمان زیادی برای آماده سازی وجود داشت به عنوان قهرمانی رسیدیم.

هرچه پیش آید، خوش آید
به هر حال من مطیع هستم. هر چه پیش آید خوش آید. اگر من سرمربی شوم که با قدرت در خدمت تیم ملی خواهم بود و اگر هم نشوم برای هر فردی که سرمربی شود آرزوی موفقیت دارم.

فقط دو بازی تدارکاتی پیش بینی شده
چیزی که من در پرونده فدراسیون و کمیته فوتسال دیدم، فقط دو بازی تدارکاتی با روسیه و ایتالیا است که یکی در ایران و دیگری در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد. به غیر از این کار دیگری با تیم ملی نداریم. حالا هر کسی که می‌خواهد سرمربی باشد، لیگ فقط برای این دو مسابقه تعطیل خواهد شد.

اسامی ۲۵ بازیکن را به افتخاری دادم
همین چند روز پیش با افتخاری صحبت کردم و او از من خواست که اسامی بازیکنان تیم ملی را برای گرفتن ویزا به او بدهم. این هم خوب است هم بد. خوب به این دلیل که خودم در این رشته هستم و همه را می‌شناسم. البته من به عنوان سرباز اسامی ۲۵ بازیکن را دادم!

واکنش به مخالفت عباس ترابیان
آقای ترابیان گفته که مخالف حضور همزمان من در تیم ملی و تیم تاسیسات است. به هر حال ایشان هم مسئولیت دارد. من نگفتم که باید چه کار کنیم. همانطور که گفتم این وسط نه فدراسیون فوتبال و نه تیم تاسیسات نباید ضرر کنند و باید تعامل برقرار شود.

درباره شرط افتخاری حرفی ندارم
درباره اینکه افتخاری اعلام کرده قراردادم در تیم ملی دو مرحله‌ای است، حرفی ندارم. وقتی کار حضورم در تیم ملی تمام شده است که چیزی نوشته و امضا شود و من با گروهم بیایم. وقتی اتفاقی نیفتاده، چرا باید درباره مراحل بعدی قرارداد صحبت کنیم؟

امیر شمسایی قطعا در کادر فنی هست
اگر امیر شمسایی را به عنوان سرپرست تیم ملی معرفی کرده بودم به این خاطر بود که می‌خواستیم از او به عنوان یک فرد فنی هم استفاده کنیم. این حق طبیعی فدراسیون فوتبال است که سرپرست تیم ملی را انتخاب کند. اگر امیر شمسایی سرپرست نشود، قطعا در گروه فنی قرار خواهد گرفت. امیر شمسایی یکی از مهره‌های قوی در بحث فنی است و ما روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

ناظم الشریعه تحمیل و توصیه نشده است
یک جایی عنوان شده بود که محمد ناظم الشریعه از طرف فدراسیون فوتبال به کادر من تحمیل شده است. باید بگویم اصلا چنین چیزی صحت ندارد. ناظم الشریعه خودش می‌داند که چقدر ارتباط نزدیکی با او دارم و چقدر برایم قابل احترام است. من او را خیلی قبول دارم و در خیلی از مسائل با او مشورت می‌کنم. حضور ناظم الشریعه در کادر من نه توصیه بود و نه تحمیل. خود افتخاری هم شاهد است که وقتی اسامی همکارانم را دادم، نام ناظم الشریعه هم در آن بود.

درب تیم ملی روی همه باز است
من اسامی ۲۵ بازیکن را به فدراسیون دادم. شاید سه، چهار بازیکن هم جا مانده باشند ولی حداکثر انتخابم ۲۵ بازیکن بود. به هر حال اگر من یک روز سرمربی تیم ملی شوم، در این تیم را روی همه باز می‌گذارم از بازیکن ۱۵ ساله گرفته تا بازیکن ۴۰ ساله. ملاک من سن و سال و اسم و رسم نیست. من این اخلاقم را در تیم تاسیسات ثابت کرده‌ام که هر بازیکنی بهتر باشد را انتخاب می‌کنم نه بر حسب رفاقت.

باید ناخواسته کفش‌ها را آویزان کنم
اگر سرمربی تیم ملی شوم، باید ناخواسته کفش‌هایم را آویزان کنم. من الان در آمادگی کامل هستم ولی به خاطر شرایط و چارت کاری جدید باید یکسری اتفاقات را بپذیرم. هرچند حسرت بازی نکردن را خواهم خورد!

جا پای استادان نمی‌گذارم
باید خدا را شکر کنم که جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هستم. این نشان می‌دهد که عملکردم خوب بوده است. من شاگرد تمام اساتید فوتسال هستم. افرادی مثل سید مهدی ابطحی، علی رعدی، امیر شمسایی، حسین شمس، ناصر صالح، محمود خوراکچی، محمد حسن انصاریفرد و سایر بزرگواران. من همیشه شاگرد آنها هستم و جای آنها پا نمی‌گذارم.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حاتمی دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰

منظوروحیدازجمله نبایدتیم ملی وتاسیسات ضررکنن یعنی دوست دارم هم بازی کنم هم مربی تیم تاسیسات وهم مربی تیم ملی باشم و…

محمد حسین سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

با سلام
قابل توجه عاشقان واقعی فوتسال
از حالا فامیل بازی شروع شد!!!!!!!