کد خبر : 41833
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:49
-

درودگر: انگیزه‌های شمسایی را سرکوب نکنند/ باید اعتبار فوتسال‌ایران حفظ شود

درودگر: انگیزه‌های شمسایی را سرکوب نکنند/ باید اعتبار فوتسال‌ایران حفظ شود
رئیس اسبق کمیته فوتسال ایران گفت: شمسایی می‌تواند در تیم ملی تغییر نسل ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر اظهار داشت: وحید شمسایی نشان داده می‌تواند به عنوان سرمربی به تیم ملی کمک کند چون انگیزه، دانش و تجربه این کار را دارد و اگر کادرش را قوی ببندد می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی افزود: تیم ما الان نیاز به تغییر نسل دارد که با شمسایی این تغییر نسل می‌تواند ایجاد شود. نیاز است از تیم ملی خیلی حمایت شود تا تیم ما ارزش و اعتبارش را حفظ کند.

درودگر در ادامه خاطرنشان کرد: شنیده‌ام عده‌ای مخالف حضور شمسایی در تیم‌ملی هستند. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها مخالف وحید هستند. او با ۲ قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در آسیا نشان داده می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند، پس با دست خودمان انگیزه‌های شمسایی را سرکوب نکنیم و از او حمایت کنیم.

رئیس پیشین کمیته فوتسال همچنین متذکر شد: عده‌ای هم می‌گویند شمسایی باند خودش را دارد و آنها را به تیم ملی می‌برد. به نظرم هر مربی که می‌آید می‌خواهد بهترین بازیکنان را بیاورد تا موفق شود. تیم‌ملی باند ندارد و جای بهترین‌ها است. مربیگری سلیقه‌ای است و هر مربی سلیقه‌های خاص خودش را دارد و این مسائل باند بازی نیست و طبیعی است مربی با کسانی که راحت است کار کند.

درودگر در پایان گفت: درباره شمسایی بحث تیم تاسیسات‌دریایی هم مطرح است اما وحید باید تمرکزش را روی تیم‌ملی بگذارد و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا تیم ملی لطمه نخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شاهين دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

وقتى ادمى مثل تو از این اقا تعریف می کنه تکلیف روشنه هنوز ابروریزى جام جهانى و هدایت ان بازیکن از یادها نرفته یا اولین قهرمانى ژاپنى ها در زمان شما خدا نکنه فدراسیون زیر بار شما بره والا دوباره دارو دسته اتان میان رو کار

ويتنام دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

شاهین خان معلوم است که ادم کوچکی هستی اقای درودگر و شمسایی از بزرگان فوتسال اسیا و جهان هستند