کد خبر : 41799
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 شهریور 1394 - 12:32
-

شمسایی: به عنوان یک سرباز لیست بازیکنان تیم ملی را دادم/ من هم خواسته‌هایی دارم

شمسایی: به عنوان یک سرباز لیست بازیکنان تیم ملی را دادم/ من هم خواسته‌هایی دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی  درباره اینکه گفته می‌شود لیست ۲۵ نفره بازیکنان تیم ملی را او به فدراسیون داده گفت: افتخاری از من درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی پیشنهاد خواست و من هم به عنوان یک سرباز و نه به عنوان کسی که مسوولیت دارد یا سرمربی است پیشنهادهای خود را ارائه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی  درباره اینکه گفته می‌شود لیست ۲۵ نفره بازیکنان تیم ملی را او به فدراسیون داده گفت: افتخاری از من درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی پیشنهاد خواست و من هم به عنوان یک سرباز و نه به عنوان کسی که مسوولیت دارد یا سرمربی است پیشنهادهای خود را ارائه کردم.

وی ادامه داد: آقای افتخاری از خسوس هم نظراتی گرفته بود و ذهنیت‌هایی در این مورد داشت. از من از این بابت که تیم و افراد فوتسالی را خوب می‌شناختم نظر خواستند و مطابق این نظرات ۲۵ بازیکن را به فدراسیون معرفی کردند.

شمسایی درباره احتمال سرمربیگری خودش در تیم ملی فوتسال هم اظهار کرد: من هم یک گزینه هستم و البته یکسری خواسته‌ها و کارها دارم که باید انجام شود و آنها هم یک سری نظرات از من دارند و این خواسته‌ها دو طرفه است.

او افزود: همانطور که می‌دانید من با باشگاه تاسیسات دریایی قرارداد دارم و افتخاری هم جلسه‌ای با منوچهری که رییس کل تاسیسات کشور و معاون وزیر نفت است، داشته و اکنون تاسیسات باید نظرش را ارائه کند.

شمسایی ا‌دا‌مه‌ داد: یکسری خواسته‌هایی دارم و یکسری خواست‌ها باشگاه تاسیسات دارد و یک خواسته‌هایی هم در تیم ‌ملی است. اگر به تعاملی برسیم و اگر روی من به عنوان یک گزینه نظر مثبت داشته باشند این اتفاق می افتد اگر هم که این اتفاق نیفتاد من برای تیم ‌ملی‌مان مثل همشیه آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که ترازو به کدام سمت سنگین می‌کند و آیا تاسیسات راضی می‌شود، گفت: بالاخره اگر قرار است اتفاقی رخ دهد باید تعاملی صورت بگیرد. باشگاه تاسیسات دریایی بر‌نامه‌ریزی مدونی کرده است. اگر ما امروز موفقیت‌های در سطح لیگ و باشگاه آسیا داریم به خاطر مدیریت کلان و قوی این مجموعه بوده است و آنها هم نباید متضرر شوند. تیم ‌ملی هم نباید متضرر شود. اگر قرار است من باشم باید تعاملی صورت گیرد و هیچ طرفی ضرر نکند.

شمسایی درباره خواسته‌های خود نیز اظها‌ر کرد: ما امکانات از جمله اردو و گروه فنی خوبی می‌خواهیم. بر‌نامه‌ریزی خوبی می‌خواهیم، باید ببینیم اهدافمان چه مدتی است. همه مربیانی که در این چند وقت آمد‌ه‌اند با فرصت کافی آمد‌ه‌اند بعد رسیده‌اند به آسیایی و بعدش جا‌م جها‌نی . اهداف کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت باید بر‌نامه‌ریزی شده باشد ما نمی‌خواهیم برای این که یک جایگاهی را بگیریم از اهدافمان بگذریم.

شمسایی در پاسخ به این سوال که اگر به عنوان گزینه بخواهد در مورد مدت قراردادش صحبتی کند و نظری دهد، تصریح کرد: پروسه مربیان که در ایران آمد‌ه‌اند چهار ساله بوده. از جمله انصاری فرد، شمس، صانعی به دلایلی دو، سه ساله شد و خسوس هم قراردادش سه ساله شد و سال آخر را با اراده خودش ادامه نداد. من فکر می‌کنم باید ما فرصت کافی داشته باشیم تا بتوانیم آنچه برای تیم ‌ملی در ذهن داریم به تیم القا کنیم و در راستای موفقیت قدم برداریم. همین کاری که در تیم تاسیسات دریایی اتفاق افتاد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: ما خوشحالیم که کفاشیان، رییس کمیته‌ فوتسال آسیا شده است و ما باید از این بابت و از حضور او استفاده بهینه کنیم.

شمسایی ا‌دا‌مه‌ داد: کمیته‌ فوتسال زیر نظر فدراسیون فو‌تبا‌ل کارش را انجام می‌دهد و آرزوی قلبی من برای فوتسال این است که یک بخش شود که برای خودش درآمدزایی کند و برای خودش اسپانسر بگیرد و تصمیمات لازم را خودش اتخاذ کند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

اولین خواستت اینه که حمید مشیری باشه

هوداردوآتیشه آلومینیوم هرمزگان دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

تبریک می گم وحیدشمسایی عزیز ایشالله تیم ملی روبالابالاببینیم. ……..ایران توفوتسال سرشارازاستعداد لیگ برترتعدادتیم هاروافزایش دهند عالی میشه…………آقای شمسایی بهزادمیری زاده بازیکن هرمزگانی رو فراموش نکنی حق هرمزگان رو دیگه تواین قسمت ضایع نکنید ازهرمزگان حدقل ۲بازیکن دعوت بشن به تیم ملی …..آذرخش بندرعباس یکی از قدیمی ترین تیم هایی ایرانه این تیم کارخودشو ازلیگ محلات سپس لیگ استان بعدهالیگ کشوری هم اکنون که خدمتتون عرض کنم لیگ برترهستندبازیکنانی که از سن بسیارپایین باهم بودند……ازسرمربی تیم ملی تقاضامی کنم بدون هیچ زدوبند ی وهیچ دوستی بازیکن انتخاب کنید…….چندبازیکن آذرخش بهزادمیری زاده….محمدبنی اسدی….عارف محمدی.محمدخرم..شبانگرد…..حدقل بین بازیکنان آذرخش بندرعباس دوبازیکن پتانسیل اینودارندکه درتیم ملی باشند ……..اگه یادتون باشه بازی تیم ملی ایران بامنتخب بندرعباس که توبندرعباس برگزارشد ودرون بازی تمام ستارگان ایران بودندخودشماهم بودی دکه درپایان بازی۳بر۳مساوی شد ازبس منتخب هرمزگان قشنگ بازی می کرد که نزدیک بود گل چهارم هم وارد روزه بشه تیم هرمزگان کم نیاوردم بعدازتساوی که مربی تیم ملی ناراحت بودبابهانه آوردن که گفت تیم هرمزگان خشن بازی می کرد درصورتیکه ماهیچ خطایی دراین بازی ندیدیم هیچ خطایی سنگینی رخ نداددرپایان باعث ناراحتی تیم منتخب هرمزگان شد که بازیکنانی بودنددرتیم منتخب هرمزگان بیشترآذرخش بودند ودرپایان اون سال هیچ یک ازبازیکنان هرمزگانی به تیم ملی دعوت نشدند ……….چندبازیکن منتخب هرمزگان رفتن امارات ودارتیم های عربی دارن بازی می کنند …….اون سال آذرخش بندرعباس لیگ دسته دوم بود…….الان که لیگ برتره تیم ریشه داره هرمزگان حدقل دوبازیکن ازهرمزگان بایدبه تیم ملی دعوت بشن…….آرزوی موفقیت می کنم برای تیم ملی

حاتمی دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

مگرعلی ابراهیمی سربازتیم ملی نبودودرخشش خوبی هم داشت ولی بخاطررفیق بازی کشاورز بازنشته رابجاش آوردی ،مظلوم کشی نکن جوابش راخدامیده.