کد خبر : 41847
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 شهریور 1394 - 17:26
-

نظری:شمسایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است/ برخی از دوستان تمایل نداشتند در تیم ملی باشم!/هر مربی، بازیکنان زیادی از تاسیسات به تیم ملی دعوت می‌کند

نظری:شمسایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است/ برخی از دوستان تمایل نداشتند در تیم ملی باشم!/هر مربی، بازیکنان زیادی از تاسیسات به تیم ملی دعوت می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه‌بان تیم ملی فوتسال گفت: معتقدم وحید شمسایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتسال است. مصطفی نظری افزود: تیم ملی فوتسال چند وقتی است که در بلاتکلیفی به سر می‌برد و هم اکنون هم زمزمه حضور وحید شمسایی در تیم ملی مطرح شده که به نظرم وی گزینه مناسبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه‌بان تیم ملی فوتسال گفت: معتقدم وحید شمسایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتسال است.
مصطفی نظری افزود: تیم ملی فوتسال چند وقتی است که در بلاتکلیفی به سر می‌برد و هم اکنون هم زمزمه حضور وحید شمسایی در تیم ملی مطرح شده که به نظرم وی گزینه مناسبی برای تیم ملی است.

نظری در ادامه عنوان کرد: من به مدت ۱۰سال همبازی شمسایی بودم و ۲سال هم زیر نظر وی کار کردم . وحید شمسایی امتحانش را در مسابقات باشگاه‌های آسیا پس داده است و توانایی اداره تیم ملی فوتسال را دارد، به هر حال باید ببینیم مسئولان چه تصمیمی در این خصوص می‌گیرند.

وی در مورد بازگشتش به تیم ملی فوتسال بیان کرد: بعد از یکسال به تیم ملی دعوت شدم ، بر این اساس تمام هم و غم این است که به تیم ملی کمک کنم، همچنین برخی از دوستان تمایل نداشتند که من در تیم ملی باشم اما اکنون با تمام کارشکنی ها به تیم ملی دعوت شدم و از این بابت خوشحال هستم.

وی درباره حریفان تیم ملی فوتسال در رقابت‌های آسیایی تصریح کرد: ما کار سختی مقابل تیم‌های قدرتمند ،ازبکستان و تایلند داریم، تا جایی که اطلاع دارم تیم ملی فوتسال ازبکستان از ماه‌ها پیش اردوی تدارکاتی برپا کرده است و خود را آماده بازی‌های آسیایی می‌کند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال عنوان کرد: تجربه بازی با تیم‌های باشگاهی ژاپن ، تایلند و ازبکستان را در جام باشگاه‌های آسیا دارم، آنها در این بازی‌ها قدرتمند بودند. به هر حال ما زمان را از دست دادیم اما با انتخاب شایسته‌ترین مربی می‌توانیم خودمان را به تیم‌های دیگر برسانیم.

وی در پاسخ به این سئوال که نفرات تیم ملی را چه کسی انتخاب کرده است؟ بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم افتخاری از وحید شسمایی به علت شناختش از وضعیت کامل لیگ فوتسال خواست که لیستی برای تیم ملی تهیه کند. به هر حال اینکه هنوز شمسایی سمتی ندارد برای تیم ملی فوتسال اتفاق ناگواری است.

نظری بیان کرد: به نظرم مسئولان تکلیف شمسایی را در تیم ملی فوتسال را باید زودتر مشخص کنند تا وی بتواند تیم ملی را برای بازی‌های آسیایی آماده کند.

دروازه‌بان ملی پوش فوتسال در مورد شایعه‌های ایجاد شده نسبت به تعداد زیاد بازیکنان تاسیسات دریایی در تیم ملی گفت: تیم تاسیسات دریایی برای شرکت در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا بازیکنان ملی‌پوش زیادی به خدمت گرفت، بر این اساس تیم پرستاره‌ای داریم. به نظرم هر مربی که هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد بازیکنان زیادی از تاسیسات به تیم ملی دعوت می‌کند.

وی درباره اهداف تیم ملی فوتسال در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: قهرمانی در آسیا جزو اهدافمان است، به هرحال تیم ملی فوتسال ایزان قهرمان بلامنازع آسیا است و مسئولان‌ زودترباید سرمربی را انتخاب کنند تا زمان را از دست ندهیم.

وی در مورد اینکه ارزیابی‌اش نسبت به مربیان خارجی تصریح کرد: اگر مربی خارجی قرار است هدایت تیم ملی فوتسال را بر عهده بگیرد سطح فنی‌اش از فوتسال ایران باید بیشتر باشد، مربی خارجی درجه چندم به درد فوتسال نمی‌خورد. همچنین ما در داخل ایران مربیان خوبی از جمله شمس،وحید شمسایی، افضلی، خوراکچی و لک را داریم که با انتخاب یکی از آنها میتوانیم در آسیا به موفقیت برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی برای مسابقات آسیایی باقی نمانده است، بر این اساس سرمربی جدید تمام تمرکزش رابرای قهرمانی فوتسال ایران در آُسیا باید بگذارد.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

نظرى تاریخ مصرف تو تموم شده دیگه خیلى پیر شدى نمیتونى با جوان ها مبارزه کنى بعد هم تو فقط بازیکن هستى در حدى نیستى که در مورد مربیان تیم ملى نظر بدى بهتر حواست به دروازه باشه تا کیسه گل نشى!!

ali دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

Beshin baba joje nazari soltane kheli monde am sale to beresan be sakhre pas havaseto jam kon

نام ... دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹

اقاى عزیز ایشون هنوزم یکى از بهترین هاست لطفاً احترام بزارید. در ضمن اقاى نظرى فقط نظر دادن

نام ... دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

Beshin baba joje sakhre 1donast soltani darvazebani donya

حاتمی دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

دیدین گفتم شمسایی علیرغم شایستگی فنی اش بخاطررفیق وباندبازی تیم ملی راباکشاورز ونظری پیرکردوعلی ابراهیمی راعلیرغم شایستگیش درتیم تاسیسات نیمکت نشین خودش کردتاازچشم بیفته وبجاش کشاورزمسن که کارایی درتیم ملی ندارد راآورد.خداجای حقست.

ناشناس دوشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷

آقای حاتمی اگه جوونا لیاقت داشته باشند،می تونند جای این پیرمرد ها رو بگیرند پس لابد نداشتند که دعوت نشدن.

ata سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۳۰

خدا جای حق است؟دیگه ۴۰ سالشه ..اقای گل دنیا ..دو سال ۳ جام اورده..با اون سن ارزشمندترین بازیکنه…کاش خدا تو رو هم اینجو میگرفت ..هم بازیگریش هم مربیگریش ۲۰ بوده…توهم داری میسوزی دروغکی ادا در نیار…کاش خدا همرو اینجو بگیره

رضا سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

سلام.
من دوست دارم مصطفی نظری هم باشه داخل تیم ملی اما سپهر محمدی هم دوست دارم باشه جفتشون بهترین دوستای من هستندوخاطره های خوبی باهاشون دارم

12 سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

Faght sakhre nazari 12

بوشهری سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

نظری تو هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی خیلی پایین تر از سلطان صمیمی هستی بهتره تیم ملی نیایی وگرنه خراب میشی!!!!

ata چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۳۷

مگه اسم کوچیکه صمیمی سلطانه؟؟؟؟؟؟؟منم تا دیروز علیرضا میدونستم…دروازبان های تیم ملی:مصطفی نظری.سلطان صمیمی.سپهر محمدی