کد خبر : 41911
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهریور 1394 - 13:55
-

دبیری:آقای هنروری می‌خواستند مثل اسمشان هنرنمایی کنند!/ فدراسیون به مسائل جزئی و حاشیه‌ای مشغول است/بدون وابستگی به نهادی خاص و یا رانت، در ورزش هزینه می‌کنیم

دبیری:آقای هنروری می‌خواستند مثل اسمشان هنرنمایی کنند!/ فدراسیون به مسائل جزئی و حاشیه‌ای مشغول است/بدون وابستگی به نهادی خاص و یا رانت، در ورزش هزینه می‌کنیم
رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز به انتقاد از رویه فدراسیون در مواجه با مشکلات فوتسال پرداخت .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری درباره حواشی رخ‌داده در دیدار تیم‌های فوتسال دبیری تبریز و تأسیسات دریایی اظهار داشت: این مسائل از اول بازی شروع شد و علی‌رغم اینکه مسئولان تیم تأسیسات دریایی و حراست سالن به‌عنوان میزبان، هیچ اعتراضی به حضور من در کنار زمین نداشتند اما نماینده فدراسیون اصرار می‌کرد که نباید آنجا باشم.
مسائلی که نماینده فدراسیون به وجود آورد، بازی را به حاشیه کشاند
رییس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری افزود: این موضوع بازی را به‌طور کامل تحت‌الشعاع خود قرار داد و حتی بعدازاینکه من از کنار زمین رفتم، بازهم او مسابقه را شروع نکرد تا به‌نوعی حرف خود را به کرسی بنشاند و بگوید که من باید به‌طور کامل از سالن خارج شوم.
وی تأکید کرد: این مسائل باعث شد تمرکز تیم ما به هم بخورد و این در شرایطی بود که هرچند بازیکنان ما نمایش خوبی داشتند اما فشار روی تیم ما زیاد بود.
دبیری تصریح کرد: در همین حین بحثی مطرح شد که بازی را ادامه ندهیم اما چون نمی‌خواستم بیش از این تمرکز بچه‌ها به هم بخورد حرف نماینده فدراسیون را پذیرفتم و از سالن بیرون رفتم. البته خود آقای شمسایی و مدیرعامل باشگاه تأسیسات هم کاملاً به این برخورد ناظر بازی معترض بودند و رفتار مناسبی با وی انجام دادند.
فدراسیون به وظایف اصلی خود بپردازد
رییس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری تبریز با انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد فدراسیون به‌جای این‌که به وظایف اصلی خود بپردازد و برای تیم ملی فوتسال که مدت‌هاست سرمربی ندارد، فکری کند به چنین مسائل جزئی و حاشیه‌ای مشغول می‌شود.
اجازه نمی‌دهیم حق تیم‌های آذربایجان را ضایع کنند
وی با یادآوری اشتباهات داوری در فصل گذشته تأکید کرد: برای ما هم مثل تراکتور آن مسائل را پیش آوردند و وقتی من این موضوع را پیگیری می‌کردم گفتند اگر ادامه بدهی برخورد دیگری خواهیم داشت و من هم گفتم ما اجازه نمی‌دهیم به همین راحتی حق تیم‌های آذربایجان را ضایع کنید.
دبیری افزود: پس‌ازآن برایم حکمی صادر کردند که حتی برای تبهکاران بزرگ هم چنین حکمی نمی‌دهند یعنی به‌طور کامل برای ۲ سال حتی از حضور در سالن هم محرومم کردند. البته حالا آشکار شده که چه مشکلات عدیده‌ای در داوری وجود دارد و چه دست‌های پنهانی فعالیت می‌کنند و کارهای زیادی انجام می‌دهند.
بازیکنان ما می‌خواستند بازی را ادامه ندهند
دبیری با تائید صحبت‌های بازیکنان تیمش مبنی بر اینکه یکی از علل باخت سنگین برابر تأسیسات همین وقفه طولانی در بازی بود، گفت: این موضوع در روند بازی بی‌تأثیر نبود و حتی با توجه به دوستی گرمی که بین من و بازیکنان تیم وجود دارد، آن‌ها خواستند مسابقه را ادامه ندهند اما از آن‌ها خواستم با بازی خوب پاسخ مناسبی به این رفتار نماینده فدراسیون بدهند هرچند عملاً دیگر تمرکزشان به هم ریخته بود.
در دیدارهای گذشته هیچ مشکلی از بابت حضور در سالن نداشتم
رییس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری تأکید کرد: در هفته‌های گذشته هیچ‌یک از نمایندگان فدراسیون و ناظران بازی ایرادی به حضورم در سالن نگرفتند و در چند دیدار شخصاً در کنار آقای افتخاری و جابری نشسته بودم و بازی را تماشا می‌کردم. اما آقای هنروری می‌خواستند مثل اسمشان هنرنمایی کنند.
دبیری خاطرنشان کرد: در آغاز بازی به آقای هنروری کلی اصرار و خواهش کردم که حاشیه درست نکنند چون بین ما و تأسیسات هیچ مشکلی وجود ندارد و بازی در فضایی دوستانه برگزار می‌شود.
هنروری در گزارش خود مطالب دروغ مطرح کرده است
وی با اشاره به گزارش ارسال‌شده به فدراسیون توسط ناظر بازی اظهار داشت: ایشان به‌دروغ چیزهایی گفته و نوشته‌اند البته من انکار نمی‌کنم و بازهم می‌گویم از دستش ناراحت هستم اما آن‌طور که مطلع شدم، در گزارش خود مطالب دروغ و نادرست زیادی را مطرح کرده‌اند.
دبیری تأکید کرد: به خود آقای هنروری هم گفتم که این کارها را از روی عقده حقارت انجام می‌دهد و می‌خواهد خودش را مطرح کند. ما ترک‌ها افرادی صادق هستیم و من هم همیشه گفته‌ام از مواضعم در قبال تیم عقب‌نشینی نمی‌کنم اما بااین‌حال جای تأسف دارد که چنین کسانی که باید امین و راستگو باشند به‌راحتی دروغ می‌گویند.
از سال گذشته، دیگر مدیرعامل باشگاه محسوب نمی‌شوم
وی درباره سمت و مقام خود در این باشگاه اظهار داشت: پس‌ازاینکه محروم شدم دیگر مدیرعامل نیستم و رییس هیئت‌مدیره محسوب می‌شوم. مدیرعامل آقای دکتر شهرام دبیری هستند و البته ممکن است ایشان به دلیل روحیه آرام خود نظر دیگری در رابطه با این پرونده داشته باشند اما من ترجیح می‌دهم هر جا که حقم ضایع شد شخصاً آن را مطالبه کنم و بگیرم.
رییس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری در پاسخ به این سؤال که علت عدم اعتراضش نسبت به حکم محرومیت در سال گذشته چه بود، عنوان کرد: می‌خواستم منتظر بمانم و ببینم در قبال گزارشات دروغی که مکتوب کرده‌اند واقعاً چه واکنشی می‌دهند. به عبارتی برخی مسائل در فصل گذشته اتفاق افتاد که تاکنون در رسانه‌ها مطرح نکردم اما حالا به‌طور شفاف بیان می‌کنم.
گفتند اگر بحث داوری را پیگیری کنی پاسخ منفی می‌گیری
وی تأکید کرد: در بازی که فصل گذشته برابر تأسیسات دریایی یک‌بریک مساوی کردیم از داورانی استفاده شده بود که سابقه حضور در لیگ برتر را حداقل به‌عنوان سرداور نداشتند و درحالی‌که باید بازیکن تأسیسات اخراج می‌شد، چنین تصمیمی از سوی داور گرفته نشد. چند بازی بعد هم دوباره همین مشکلات تکرار شد و من فیلم مسابقه را به همراه نامه ارسال کردم و به‌طور مرتب این قضیه را پیگیر شدم.
دبیری تصریح کرد: اما در پاسخ به این پیگیری‌ها به من گفتند اگر این‌طور ادامه بدهی و مدام نامه‌نگاری کنی پاسخ منفی می‌گیری و ممکن است بعدتر از این شرایط را هم ببینی. بعدازآن در بازی پایاسازه وقتی از داور پرسیدم چرا به بازیکن من کارت دادی بلافاصله با کوچک‌ترین اعتراض اخراجم کرد و این درحالی‌ بود که مربی حریف چند بار به داخل زمین هم رفته بود.
ماجرای محرومیتم سناریو از پیش تعیین‌شده بود
رییس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری افزود: بعدازآن وقتی درباره علت اخراجم پرسیدم گفت «من باید به کمیته داوران توضیح بدهم نه تو» و این‌طور شد که در یک سناریو از پیش تعیین‌شده، درگیری کوچکی بینمان رخ داد و آن‌ها با اغراق فراوان و دروغ پرونده را به کمیته انضباطی فرستادند و کمیته هم طبق همان برنامه‌ریزی و گزارشات آن رأی سنگین را صادر کرد.
وی خاطرنشان کرد: در آن مقطع وقتی دیدم صداقتی در کار نیست ترجیح دادم به رأی کمیته انضباطی اعتراضی نکنم و کمی هم خودم را از هیاهو و استرس فوتسال دور کنم.
این طرز برخورد با ما عادلانه نیست
رییس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری با اشاره به سرمایه‌گذاری خود در فوتسال کشور، اظهار داشت: این نوع برخورد با کسانی مثل ما که برای فوتسال این کشور زحمت کشیده‌ایم درست نیست. باشگاه دبیری جزو محدود باشگاه‌های ایرانی است که به‌طور واقعی خصوصی است و بدون وابستگی به نهاد خاصی و یا مسائلی مثل رانت، در ورزش هزینه می‌کند.
دبیری افزود: علاوه بر تیم فوتسال بزرگ‌سالان و تیم‌های پایه، در سال‌های گذشته مسئولیت باشگاه ماشین‌سازی را بر عهده گرفتیم و تلاش زیادی برای موفقیت آن کشیدیم.
وی تأکید کرد: خود آن‌ها هم می‌دانند با توجه به کارنامه ما در ورزش این نوع برخورد درست و عادلانه نیست.
منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی اکبر حسینی سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

عرصه ورزش جای عربده کشی وگردن کلفتی وگنده گویی نیست.آقایان فکر فکر می کنند چون پول خرج می کنند پس هرکاری دلشان خواست می توانند انجام دهند.فدراسیون باید اینها را جایشان بنشاند.جمع کنید بساطتان را از این فوتسال.عامل اصلی فساد خود شما هستید

نام ... سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱

خخخخخخ.مثل دوران مدرسه به نماینده فدراسیون میگه زنگ آخر وایسا دم در.انگار چاله میدونه.اینم شد فرهنگ ورزشی.شما رییس هییت مدیره یه باشگاه هسین .واقعا زشته

نام چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۰۷

چیه ؟؟! چون پول دارى فکر کردى باید داورها رو بزنى؟!! علت عقب ماندگى و حاشیه فوتسال أمثال تو هستند چون فکر میکنن با پول همه کار میتونن بکنند تو اگر پول دادى ١٠ برابرش استفاده بردى ناراحتى برو پولت روتو یک رشته دیگه خرج کن منت سر فوتسال نذار فوتسال به تو هیچ احتیاجى نداره

نام ... چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

هنوزم خوابی فکر کردی سا ۱۳۳۲ و لات بازیه نه الان جمهوری اسلامی و اخلاق حرف اول رو میزنه در درگاه خدا توبه کن برادر