کد خبر : 42057
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 13:22
-

اسلامیان : شمسایی سرمایه فوتسال است و نباید او را بسوزانیم

اسلامیان : شمسایی سرمایه فوتسال است و نباید او را بسوزانیم
نایب رییس اول فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید وحید شمسایی سرمایه فوتسال ایران است و نباید با انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی او را بسوزانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمود اسلامیان پس از پایان جلسه هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره وضعیت وحید شمسایی برای حضور بر روی نیمکت تیم ‌ملی فوتسال ایران، گفت: وحید شمسایی یکی از بزرگان فوتسال است و او را نباید به مانند دیگر بزرگانمان بسوزانیم. هیچ دلیلی ندارد فردی را که به عنوان مربی و بازیکن در لیگ ایران مشغول است در تیم ‌ملی هم درگیر کنیم. باید او را برای آینده حفظ کنیم. قرار شد تا یک هفته آینده درباره وحید شمسایی تصمیم گیری شود و کمیته فوتسال پیگیر این موضوع باشد.
محمود اسلامیان درباره حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و باشگاه تاسیسات افزود: ما قبلا نیز برخی از بزرگان فوتبال مان را به این شکل سوزاندیم. این افراد یک سرمایه برای آینده هستند و دلیلی ندارد که به این شکل با آنها برخورد کنیم. به نظرم شمسایی که در حال بازی کردن است را نباید به این زودی سرمربی تیم ملی کنیم. البته او آینده روشنی دارد و در ادامه می تواند برای این سمت انتخاب شود.
منبع:کاپ و ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

با انصاف چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

آقای محترم این شمسایی هست که داره افکار عمومی رو برای چندمین بار بازی میده الان همه چیز مهیا بود فقط خودش نتونست قید پول رو بزنه پس معلومه این همه حرف از عشق ایران .و این حرفا میزنه همش دروغه وگرنه میامد تیم رو میگرفت این آدم های پو لکی لیاقت تیم ملی رو ندارن