کد خبر : 42084
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 17:12
-

بازگشت خسوس به جمع گزینه ها/ شمسایی، پروفسور و یک مربی ایرانی گزینه های نهایی تیم ملی!

بازگشت خسوس به جمع گزینه ها/ شمسایی، پروفسور و یک مربی ایرانی گزینه های نهایی تیم ملی!
بعد از به بن بست رسیدن فدراسیون با شمسایی، دوباره نام خسوس و گزینه داخلی دیگر از سوی افتخاری مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور اعضا برگزار شد و افرادی چون کفاشیان، دبیری، اسدی و همچنین افتخاری و ترابیان در آن شرکت کردند.

آخرین خبرها از این جلسه حکایت از آن دارد که احتمال حضور شمسایی در تیم ملی با توجه به قراردادش با تاسیسات دریایی بسیار پایین است. البته علی کفاشیان در جلسه امروز حمایت کاملی از شمسایی داشت و او را بهترین گزینه از لحاظ فنی برای سرمربی گری تیم ملی اعلام کرد اما همچنان حضور شمسایی در تاسیسات مانع بزرگی به حساب می آید. اما اتفاق عجیبی که در جلسه امروز افتاد، مطرح شدن دوباره نام خسوس کاندلاس بود.

دکتر شهرام دبیری عضو هیات رئیسه فدراسیون در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در این باره توضیح داد: بعد از اینکه هیات رئیسه فدراسیون اقبال چندانی به گزینه های ایرانی غیر از شمسایی نشان نداد، رضا افتخاری دوباره با آوردن نام خسوس کاندلاس از این مربی حمایت کرد.

وی افزود: قرار شد کمیته فوتسال گزینه جدید ایرانی را در کنار وحید شمسایی و خسوس کاندلاس به علی کفاشیان بدهد و انتخاب نهایی به رئیس فدراسیون تفویض شد.

دکتر دبیری در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال حضور شمسایی در تیم ملی ضعیف شده است، به fut5al گفت: شمسایی همچنان در بین گزینه های کمیته فوتسال هست و گزینه اول به حساب می آید. اما قراردادش با باشگاه تاسیسات دریایی مساله اصلی فدراسیون است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

قا قا قا قا قا . خندهههههههههههههههههه. دوباره خسوس !!!!!!!!! همی افتخاری گفت دیگه محلتش گذشته. مربی بشه دوباره میره خونشون تا ی هفتته قبل جام ملتها . البته احتملا برا بازی با ایتلیا یا روسیه از اونبر خودشو به تیم میرسونه.نگران نباشید .

دوستدار فوتسال چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳

اقای جعفری چرا این همه با عجله نوشتی ،در ضمن در دیکته خیلی ضعف داری : مواظب خودت باش

نام ... پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۱۲

انتخاب شمسایی مساوی با بدبختی فوتسال ایران