کد خبر : 42000
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 10:52
-

تردید فدراسیون فوتبال در انتخاب شمسایی؟!

تردید فدراسیون فوتبال در انتخاب شمسایی؟!
در حالی که از دقاقی پیش و در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرار است درباره انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم‌گیری شود اما هنوز روی این انتخاب تردیدهایی هست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در حالی که از دقایقی پیش و در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرار است درباره انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم‌گیری شود اما گویا هنوز روی این انتخاب تردیدهایی هست.
وحید شمسایی روز گذشته جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال برگزار و تاکید کرد که تمام توافقات برای حضورش در تیم ملی فوتسال صورت گرفته و فقط مانده است تا این بحث در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح و تصویب شود.

با این حال علی کفاشیان همچنان در انتخاب شمسایی تردید دارد. رئیس فدراسیون فوتبال مخالف حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و تیم تاسیسات است ولی در مقابل سرمربی تاسیسات تاکید کرده که در این تیم سه برابر تیم ملی پول دریافت می‌کند و قصد دارد تا انتهای فصل در این تیم بماند.

از سوی دیگر کفاشیان نگران نتیجه‌گیری شمسایی با تیم ملی در جام ملت‌های آسیاست و عدم اطمینان او از قهرمانی تیم ملی باعث شده تردیدهایی روی انتخاب این مربی جوان داشته باشد چرا که از دست دادن قهرمانی برای سومین سال پیاپی در جام ملتهای آسیا می‌تواند تبعات سنگینی در پی داشته باشد.

گزینه مدنظر کفاشیان برای حضور در تیم ملی به جای خسوس کاندلاس اسپانیایی، ناصر صالح بود ولی این گزینه با مخالفت کمیته فوتسال مواجه شد. استدلال مخالفت با صالح، معرفی وی به کره‌جنوبی برای حضور در تیم ملی فوتسال این کشور است.

با تمام این اوصاف قرار شده تا نام شمسایی در جلسه امروز هیات رئیسه مطرح شود ولی حتی اگر او به عنوان سرمربی انتخاب شود، رئیس فدراسیون فوتبال قلبا از آن راضی نخواهد بود.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

شمسایی که میگفت من سریاز تیم ملی هستم پس چرا قید تیم تاسیسات رو نزد ؟؟؟؟!!! چون سرباز پول هست نه تیم ملی !!!! خدا این جوری آدم ها رو رسوا میکنه

سید چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

پس دنباله پوله
چون تاسیسات سه برابر بهش میده نمیتونه قیدشو بزنه وگرنهالان شرایطش برای حضور در تیم ملی فراهمه
خودشه که داره برای نام ایران کلاس میذاره
این آدم بهتره بالا نیاد چون هنوز واسه تیم ملی کوچیکه