کد خبر : 42021
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 11:08
-

صمیمی :تیم ملی زمان زیادی را از دست داده است/بازی کردن در جو سالن‌ ساری ،سخت است

صمیمی :تیم ملی زمان زیادی را از دست داده است/بازی کردن در جو سالن‌ ساری ،سخت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه‌بان تیم مس سونگون در مورد دیدار هفته آینده این تیم با شهروند ساری گفت: بازی کردن در ساری همیشه و برای همه تیم‌ها کار سختی محسوب می‌شود اما ما با توجه به رتبه‌ای که در جدول رده‌بندی کسب کرده‌ایم در حال حاضر ازلحاظ شخصیتی در حد بالایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه‌بان تیم مس سونگون در مورد دیدار هفته آینده این تیم با شهروند ساری گفت: بازی کردن در ساری همیشه و برای همه تیم‌ها کار سختی محسوب می‌شود اما ما با توجه به رتبه‌ای که در جدول رده‌بندی کسب کرده‌ایم در حال حاضر ازلحاظ شخصیتی در حد بالایی هستیم و در این دیدار نیز برای کسب ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم.
وی تصریح کرد: به دلیل اینکه تیم ما امسال برای قهرمانی تلاش می‌کند ما باید تلاش کنیم که ۳ امتیاز همه بازی‌ها را مال خود کنیم تا بتوانیم با جمع‌آوری امتیازات درنهایت به هدف خود که قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال است برسیم. بازی کردن در جوی که سالن‌های ساری دارد سخت است اما ما برای حفظ جایگاهمان در جدول رده‌بندی، محکوم‌به پیروزی در این دیدار هستیم.
علی‌رضا صمیمی درباره برد تیمش مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: در نیمه اول این دیدار تیم ما کاملاً بر بازی مسلط بوده و توانست ۳ بار پیاپی دروازه تیم آذرخش را باز کند اما در نیمه دوم آنان نسبت به ما بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشته و توانستند یکی از گل‌های خورده را نیز پاسخ دهند.
وی افزود: هر چند معتقدم که در نیمه دوم باید بازی بهتری را انجام می‌دادیم اما خوشحالم که به هر ترتیب موفق شدیم ۳ این دیدار را کسب کرده و با صعود به رده دوم جدول رده‌بندی تا حد زیادی به جایگاه واقعی خود در لیگ برتر فوتسال برسیم.
صمیمی در مورد دعوت دوباره‌اش به تیم ملی گفت: در چند وقت اخیر اخبار مرتبط با تیم ملی را از طریق رسانه‌های مختلف پیگیری می‌کنم و خوشحالم که به همراه حسین طیبی نماینده‌های باشگاه مس سونگون در تیم ملی هستیم.
وی تأکید کرد: امیدوارم تیم ملی نیز به جایگاه واقعی خود برسد و ما بتوانیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که در پیش داریم عملکرد خوب و موفقی را داشته باشیم.
دروازه‌بان تیم مس سونگون با اشاره به وضعیت نامشخص سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: ما سرباز تیم ملی هستیم و در جایگاهی قرار نداریم که بتوانم گزینه مناسب برای سرمربی گری تیم ملی را مشخص کنیم اما فقط امیدواریم که مسئولینی که برای این کار مشخص‌شده‌اند بهترین تصمیم را بگیرند.
وی تصریح کرد: ما در حال حاضر زمان زیادی را از دست داده‌ایم که امیدوار هستیم مسئولان تصمیمی را اتخاذ کنند که به صلاح فوتسال کشور باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایران62 چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

بیا منتظریم اینجا جهنم ساری قلعه عقابها
صمیمی آفتوبه

مجید-شهروند چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

بیا قلعه عقابها که مرتضوی گلای خوشگلشو برات کنار گذاشته
فصل قبلو یادتون هست که شانسی مارو بردین، یعنی تو همون نیمه دوم باید ۱۵ تا می خوردین ایندفه برد با ماست