کد خبر : 42029
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 12:16
-

مریدی‌زاده :تماشاگران با طبل ،پوست تخمه و ناسزا غوغا را شروع کردند/با گلزنی ما ناسزاها و حرف‌های رکیک به اوج می‌رسید

مریدی‌زاده :تماشاگران با طبل ،پوست تخمه و ناسزا  غوغا را شروع کردند/با گلزنی ما ناسزاها و حرف‌های رکیک به اوج می‌رسید
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: به خاطر حواشی ایجاد شده در قرچک تمرکز و در نهایت برتری‌مان را از دست دادیم و حتی به گل آخر و مردود حریف که در کمتر از نیم ثانیه به ثمر رسید، از ترس جانمان اعتراض نکردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مجتبی مریدی زاده با اشاره به وقایع دیدار ‌تیم گیتی‌پسند و شهید منصوری در قرچک اظهار داشت: در آن دیدار از همان لحظه‌ای که تیم ما برای گرم کردن وارد زمین شد، تماشاگران با طبل زدن، ناسزا گفتن و حتی پرتاب پوست تخمه به سر و صورت بازیکن ما غوغا را شروع کردند.
وی افزود: زمانی که ما مشغول گرم کردن بودیم فردی که اصلا مشخص نیست چکاره است میکروفن سالن را به دست گرفته بود و تا می‌توانست به بازیکنان ما به ویژه ملی‌پوشان و حتی مردم اصفهان اهانت کرد تا جایی که من که خوزستانی هستم از این همه توهین به اصفهانی‌ها از خود بی‌خود شدم چه رسد به آن اعضای تیم که اصفهانی هم بودند.
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: در حین بازی این رفتارها ادامه داشت و با هر گلی که ما به ثمر رساندیم این ناسزاها و حرف‌های رکیک تماشاگران به اوج می‌رسید تا حدی که جرأت نمی‌کردیم برای برداشتن توپ به کناره‌های زمین برویم.
وی درباره وقایع آخر بازی مورد ضرب و شتم گرفتن توسط تماشاگران و مسائلی که درباره وی مطرح شد، بیان کرد: من به خودم اجازه نمی‌دهم که به هیچ تیمی توهین کنم و تمام مسائلی که مطرح می‌شود تنها برای توجیح کارهای خودشان است.
مریدی‌زاده تصریح کرد: پس از پایان بازی یکی از عوامل تیم حریف که دقیقا نمی‌دانم چه مسئولیتی داشت مطلبی به من گفت که سبب ایجاد بحث بین ما ۲ نفر شد و در همین حین دیدم که چند نفر به سمت من می‌آیند و من هم برای اینکه درگیری به وجود نیاید به سمت رختکن دویدم که متاسفانه به‌دنبال من آمد و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
وی افزود: من در حین دویدن به سمت رختکن به دیوار برخورد کردم و از ناحیه سر و زانو آسیب دیدم و از طرفی هم بر اثر ضربه دچار آسیب دیدگی شدم که به همین دلیل پزشک تیم چند روزی استراحت داد و تنها در تمرین روز سه شنبه تیم را همراهی کردم اما شکرخدا شرایط حضور در بازی مقابل یاسین را دارم.
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: نمی‌دانم چرا برخی تماشاگرنماها اینگونه شخصیت نماینده خوب قرچک را زیرسوال بردند و امیدوارم راهکاری بیندیشند تا دیگر این اتفاقات تلخ و ناگوار تکرار نشود و بازیکنان یک تیم به این صورت مورد توهین قرار نگیرند.
وی بیان کرد: من توضیحات این بازی را هم به ناظران کمیته انظباطی و هم در جلسه باشگاه ارائه دادم و باشگاه هم با تنظیم شکایت مسائل این دیدار را پیگیری می‌کند ضمن اینکه بررسی مسائل و صدور رای هم با کمیته انضباطی است و من هم به عنوان عضوی از گیتی‌پسند مسائل را طریق باشگاه پیگیری می‌کنم.
مریدی‌زاده درباره دیدار هفته آینده این تیم مقابل یاسین پیشرو تصریح کرد: تیم ما بسیار خوب شده و در بازی مقابل شهید منصوری هم برخلاف نیمه نخست، نیمه دوم عالی ظاهر شدیم و ۶ گل به ثمر رساندیم که متاسفانه با جوسازی‌ها این پیروزی را از دست دادیم و حتی به گل آخر و مردود حریف که در کمتر از نیم ثانیه به ثمر رسید از ترس جانمان اعتراض نکردیم.
وی تاکید کرد: اما برای پیروزی مقابل یاسین مصمم هستیم و با تلاش و انگیزه بالا سعی می‌کنیم جای مهدی جاوید را هم پر کنیم و با بردی شیرین خاطره تلخ قرچک را فراموش خواهیم کرد.
منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

مرد با اخلاق فوتسال ایران.مجتبی فالکاعو.به امید روزی که برگردی ساوه بازی کنی

نام ... چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

اقای مریدی زاده ما مردم قرچک مردم زحمتکش واز منطقه کار گر نشین ونان حلال خور هستیم وسرتا سر ایران همه از جمله اصفهان خوزستان مردم قرچک هم اینگونه کارهارا محکوم میکنند اما شما قربانی افرادی سودجو از بدنه فوتسال شدید که به پای مردم قرچک نوشته شد این بازی قرچک واصفهان هم مصداقش مجرمانه ونژاد پرستانه محسوب نمیشه قرچک زادگاه شهید ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتشه وما اینقدر شهامت داریم که از شما به خاطر مسایل به وجود امده عذرخواهی کنیم وتقاضای اخلاق ورزشی را از ورزشکارا وکادر فنیشون داریم

عاشق آذرخش چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

الکی

چوک بندری چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

ادمین جان بهزادمیری زاده بازیکن آذرخش بندرعباس با۷گل زده چرااسمش تولیست گلزنان نیست

نام ... چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

مجرى اول به جنتى و طاهرى خوش آمد گفت کى به اصفهانیا بد گفت

نام ... چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

از کى تا حالا مهدى جاوید اصفهانى شد اون از همه اصفهانیها بدش میاد بخاطر پول رفته اصفهان کسى که تف کنه به پرچم تیمى که بنام شهید هست باید دارش زد

دادرس چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

چقدر قشنگ خودت برای خودت کامنت میزاری خخخخ
از تایمش معلومه
ازطرف مردم قرچک برای خودت مینویسی
آدم نباید عقده شخصیت داشته باشه