کد خبر : 42245
تاریخ انتشار : جمعه 13 شهریور 1394 - 11:06
-

غیاثی: تفاوت یاسین و گیتی‌پسند در این دیدار دروازه‌بان‌ها بودند

غیاثی: تفاوت یاسین و گیتی‌پسند در این دیدار دروازه‌بان‌ها بودند
رمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: تفاوت این بازی گلرهای ۲ تیم بودند چون گلر اصلی ما مصدوم بود و دروازه‌بان جوان امروز ما هم از روی کم‌تجربگی ۳ گل را از روی یک نقطه خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی غیاثی شامگاه پنجشنبه پس از دیدار تیمش مقابل گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با وجود تلاش بازیکنان ۲ تیم کیفیت فوق‌العاده‌ای داشت و به نظر من یکی از دیدارهای خوب و دیدنی لیگ امسال بود.

وی افزود: به هر حال گیتی‌پسند تیمی بزرگ و پرمهره است اما ما هم در برابر این تیم بازی قابل قبولی ارائه دادیم حتی در مقطعی هم می‌توانستیم بازی را بگیریم که میسر نشد؛ تفاوت این بازی گلرهای ۲ تیم بودند چون گلر اصلی ما مصدوم بود و دروازه‌بان جوان امروز ما هم از روی کم‌تجربگی ۳ گل را از روی یک نقطه خورد.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم درباره اتفاقاتی که در بازی هفته گذشته گیتی‌پسند در قرچک افتاد، گفت: هرجایی شرایط خاص خود را دارد و تماشاگران قرچکی علاقه بسیاری به تیم شهید منصوری دارند و به این شکل هواداری خود را نشان می‌دهند که البته این حرکات درست نیست و باید بیشتر آرامش خود را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه برد به هر قیمتی خوب نیست، تصریح کرد: نمی‌خواهم تماشاگران قرچکی را زیرسوال ببرم اما این اتفاقات بارها آنجا تکرار شده ولی هیچ سالی هنگام حضور ما در قرچک برای بازی با شهید منصوری از اینگونه اتفاقات نیفتاده است.

غیاثی درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل آذرخش بندعباس بیان کرد: هیچ بازی در لیگ آسان نیست، ما در قم محکوم به برد هستیم و تیم خوب آذرخش هم به احتمال زیاد بازی تدافعی را ارائه خواهد داد و ما باید در این هفته با کارکردن روی ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور برای موفقیت در آن دیدار آماده شویم.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال هم اظهار داشت:  هیچ جای دنیا مرسوم نیست که یک نفر همزمان در یک باشگاه و هم در تیم ملی سرمربی باشد و اگر این اتفاق در ایران بیفتد نشانه ضعف مدیریت است و این کار معنی ندارد همانطور که شسمایی هم نپذیرفت و باشگاه تاسیسات را ترجیح داد.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: هرکس در ایران هدایت تیم ملی را برعهده می‌گیرد باید با فراغ بال تنها به انتخاب بهترین‌ها فکر کند نه اینکه انتخاب‌ها براساس روابط  گذشته و دوستی‌ها باشد که این کار قشنگ نیست و در تیم ملی همه باید با تلاش برای خاک و پرچم کار کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بهترین انتخاب برای تیم ملی گزینه خارجی است، خاطرنشان کرد: خسوس مربی خوبی بود اما هم از نظر مالی و هم حاشیه‌ای مورد بی مهری اهالی فوتسال قرار گرفت و ترجیح داد دیگر در کنار تیم ملی نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دوست جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

حرف غیاثی درموردتیم ملی کاملامنطقی ودرست است .ولی خودشان ازنظرفنی بعنوان سرمربی ضعیف هستند

علی ازقم جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

بابا اینکاره نیستی جمع کن برو

فوتسال قم جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

مرد باش بیا بگو بازیکنام میرن قلیون میکشن … گلر بنده خدا خیلی از توپا رو هم گرفت اگر گلر درجه یک میخواستی میرفتی جذب میکردی حالا که ایشونو جب کردین دیگه نباید علت باختتو بندازی گردن دروازبانت خودت از همه بیشتر مقصری اوکی آقای مثلا مربی! :/

قمی شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۱۹

اقای غیاثی چرادهقان و نگرفتی چرا تقی زادرو جذب نکردی تو مربی نیستی بد میره بدتر میاد

بی نام شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۶:۰۱

غیاثی عشق است

ملی پوش شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

آقای غیاثی خواهشا با این تیم از لحاظ تاکتیکی کار کنید.
من حاضرم قسم بخورم بازیکنان بهتر و شاخس تری از بعضی از بازیکنان حال حاضر توی قم هستند که شما بنا به دلایلی انتخاب نکردید.
متاسفم براتون.