کد خبر : 42241
تاریخ انتشار : جمعه 13 شهریور 1394 - 10:17
-

مصمم به پیروزی برابر فرش آرا هستیم/ شمسایی گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی است

مصمم به پیروزی برابر فرش آرا هستیم/ شمسایی گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی است
سرمربی تیم دبیری تبریز گفت: بازی سختی را برابر فرش آرا در پیش داریم اما مصمم به پیروزی برابر این تیم و کسب سه امتیاز بازی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم مربی بازیکن تیم دبیری تبریز اظهار داشت: تیم فرش آرا از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتسال کشور است و از بازیکنان خوب و جوانی بهره می‌برد و مستحق قرار گرفتن در جمع تیم‌های پایین جدول نیست.

وی گفت: هفته گذشته تمرینات منظمی برگزار کرده و برای پیروزی و کسب سه امتیاز برابر فرش آرا وارد میدان شدیم و امیدواریم با برتری برابر این تیم بتوانیم وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیم.

وی افزود: خوشبختانه در بازی فردا تمام بازیکنان خود را به همراه داریم و تنها بهروز جعفری به دلیل مصدومیت همچنان قادر به حضور در ترکیب تیم نیست.

شمسایی گزینه خوبی است

بازیکن سابق تیم ملی ایران در مورد هدایت تیم ملی گفت: به نظر من وحید شمسایی گزینه خوبی برای مربیگری تیم ملی فوتسال ایران است.

وی افزود: وی سال‌ها در این رشته ورزشی فعالیت داشته و اشراف کاملی به فوتسال دارد ضمن آنکه در عرصه مربیگری هم دو سال است که تیم‌های خود را قهرمان ایران می‌کند و بهتر است این فرصت به وی داده شود.

اصغری‌مقدم، در مورد عدم دعوت بازیکنی از تیم دبیری به تیم ملی گفت: مشکلی با این قضیه ندارم و باید به این انتخاب احترام گذاشت و معتقد هستم بازیکنان باید به حدی تلاش کنند که خود را به تیم ملی تحمیل کنند، هر چند نفراتی از تیم ما شایستگی دعوت شدن به تیم ملی فوتسال کشور را داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبريزى جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

تو بجاى اینکه مصاحبه کنى فکر تیمت باش که از بالا و پایین جدول داره میبازه!!! از کجای تیمت بازیکن دعوت کنن؟؟!!! بعدم تو در حدى نیستى که در مورد مربى تیم ملى نظر بدى حواست باشه تیم رو لیگ دو نبرى!!

فوتسالی جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

باز سرو کله این حسود پیدا شد…منتظری جواد اصغری مصاحبه کنه تو بیای نظر بدی …بشین تو خونت تا فصل بعد خدا بزرگه شاید فرجی واست شد …آخه بدبختی اینجاست جایی رات نمیدن….سلطانی آقا جواد گل ….عشقییییی

تبریزی شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۳۳

با این گندی که اصغری مقدم به دبیری زده میخوای براش گل بفرستیم ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! بهتره تا بیشتر از این تیم رو داغون نکرده بره دنبال ماهیگیری بابا تو هم زور نزن اصغری اینکاره نیست بابا

داداش جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

نکنه میخواهید به تیم ته جدولى فرش هم ببازید؟؟؟!!!!! تورو خدا اگر باختى استعفا بده و خودت برروووو

اذری جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

جواد اقا یکم هم بشین بیرون.دیگه شرایط ایجاب میکنه که ۴۰ دقیقه میدون نباشی.داداش نفست نمیکشه قبول کن .هر نیمه ۱۲،دقیق بازی کنی یالاه.

نام ... جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

یه توصیه،فرهاد فخیم رو بزارین بیرون،برخوردش با هم تیمیاش خوب نیست،شمام که ازش میترسین،واینکه دور و برتون رو خیلی شلوغ کردین،امسال مجید زارعی استاد زیر اب زنی هستن.مواظب باشین

نام ... جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

جوادجون نون بازوتوبخور

futsal جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

موفق باشی آقا جواد … به امیده پیروزی….تبریز وتبریزی کنارته داداش

milad جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

هرجا هستی موفق باشی ….به امیده برد امروز و بازیها بعدی ….

نام ...امید جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

آقای اصغری مقدم چرا نباید اعتراضی داشته باشی بابت دعوت نشدن بازیکن تیمت که دو ساله فیکس خسوس بوده وبعد طیبی وحسن زاده بیشترین گل زده توی تیم ملی رو توی این دو سال رو داره، بله وحیدشفیعی رو میگم باید ازحقش بعنوان مربی دفاع کنی و حقش رو توی تیمت هم ادا کنی و بیشتر بازیش بدی ، این رسمش نیست که جلوی پیشرفت این بازیکن جوون رو بگیری.