کد خبر : 42243
تاریخ انتشار : جمعه 13 شهریور 1394 - 11:07
-

این ها دعوای سنتی گیتی پسند و منصوری است!

این ها دعوای سنتی گیتی پسند و منصوری است!
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: با توجه به تجربه‌ای که شمس دارد بهتر است او سرمربی تیم ملی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد آخرین شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: من در سازمان لیگ فوتسال فعالیت می‌کنم و انتخاب سرمربی تیم ملی در حیطه کاری من نیست. در انتخاب سرمربی کمیته فوتسال و کمیته فنی تصمیم گیرنده هستند.

وی ادامه داد: کمیته فنی و توسعه به نوعی بازوی کمیته فوتسال در این قضایا است هرچند با وجود ترابیان و دوستانش این اتفاق رخ نمی‌دهد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در خصوص اینکه چرا زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی فوتسال مشخص نمی‌شود خاطرنشان کرد: با این شرایط تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد. ابتدا باید مشکلات عدیده فوتسال حل شود بعد در مورد اینکه شمسایی سرمربی شود یا شخص دیگری تصمیم بگیریم.

منصوری در پاسخ به این سؤال که بهتر است حسین شمس سرمربی تیم ملی شود یا وحید شمسایی، گفت: با توجه به تجربه‌ای که شمس دارد به نظر من بهتر است او سرمربی تیم ملی شود، البته به شرطی که شمس اخلاق خاصش را تغییر دهد.

مالک باشگاه منصوری قرچک در واکنش به صحبت‌های محمود خوراکچی مبنی بر اینکه مسئول بلندگوی سالن قرچک در بازی این تیم و گیتی‌پسند حرف‌های نژادپرستانه می‌زده، اظهار داشت: من هیچ حرف نژادپرستانه‌ای نشنیدم اتفاقاً کار اصفهانی‌ها نژادپرستانه بود که به پرچم منصوری بی احترامی کردند. اینها دعوای سنتی گیتی‌پسند و منصوری است.

وی در مورد اینکه چرا هیچ اقدامی برای جمع کردن بلندگوی جنجالی سالن قرچک نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلی از این بابت وجود ندارد و اگر اعضای تیم گیتی‌پسند به پرچم منصوری توهین نمی‌کردند هیچ اتفاق و حاشیه‌ای هم نبود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

چه ادبیات سخیفی دعوا سنتی مرد حسابی مگه هیتلر به لهستان حمله کرده چند مرتبه مشکل پیش اومده اینا مشکل نیست پس اسمش چیه نکنه تا برا کسی اتفاقی نیفته شما اروم نمیشی اصفهانیها هم همین بلا را سر خودتون میارن اونا هم میگن مشکلی نیست

نام ... جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

مدیر عاملی که تو باشی و سرپرست هم که اون تقوی باید هم چنین برخوردهایی با تیم های حریف ببینیم…

مهندس قلابی جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

نظره تو اصلا مهم نیست

خانم کسرا جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

مهندس جان دروغ نگو دیگه، ناراحت میشما

نام ... جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

ددروغگو

نام ... جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

تنها مالکى که بهترین فوتبالیست زمان خودش بود و الان تو هیت ریسه ورزشى هست مهندس منصورى هست درود بر شما که از مجرى خوبتون حمایت کردید متاسفم براى اکبر تقوى نتونست از مجرى دفاع کنه اون مگه چکار کرده بود آقاى تقوى گفتى نمیزاریم بیاد همه توان شما مجریتونه مهندس منصورى حمایت کنید از مجرى خودتون

طرفدار گیتی شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۵۳

آقاااااای مهندس, تخت فولاد تخت داره….

هوادار منصوري شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

ببین ما به اصفهانم میاییم هر کاریم دوستدارید بکنید فقط یه تیم پر افتخار ترین اونم منصوریه سال بدم شما دوباره میاین قرچک هرجور مهمون نوازی کنید ماهم تلافی میکنیم

نام ... شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

خوبه خود بلندگوچی کامنت میزاره واز مدیر عاملشون تقدیر میکنه مگه اینکه خودش از خودش تعریف کنه اقای بلندگوچی تو کامنتهای قبلی که تقوی را باید مجصممه میساختی اینجا ازش بد میگی یه جا ازش تعریف میکنی توی شورا به علی بیات میگی که تقوی را بنداز بیرون خودت سرپرست شو خجالت اوره

نام ... شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

تا کی قراره این بحثا ادامه پیدا کنه؟یه نگاه به سن و سال خودتون بکنید!!!مثل بچه ها دارین دعوا می کنید.همه شما ورزشکارید. همتون ممکنه فصلهای بعد کنار هم بازی کنید یا روی نیمکت بشینید. توهین به هر چیز و هر شخص و هر نژاد محکومه، فرقی نمیکنه که از طرف کی باشه. بهتره اول سعی کنیم یه انسان خوب باشیم ، تا یه فوتبالیت، مدیرعامل، هوادار یا لیدر خوب…
فارق از اینکه چه کسی مقصر این بحثا و حاشیه ها هست، عذرخواهی کسی رو پایین نمیاره جناب منصوری عزیز. شما میزبان بودید و بنظر من این وظیفه رو خوب انجام ندادید