کد خبر : 42663
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1394 - 22:07
دسته‌بندی نشده
-

افضل: بازی کردن در ساری دشوار است/ ۳ امتیاز این مسابقه ارزشمند بود

افضل: بازی کردن در ساری دشوار است/ ۳ امتیاز این مسابقه ارزشمند بود
سرمربی تیم مس سونگون با ابراز خوشحالی از برتری تیمش، بازی کردن در زمین ساری را بسیار دشوار دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل سرمربی مس سونگون پس از برد ۴ بر ۳ تیمش مقابل شهروند در ساری، کسب ۳ امتیاز را شیرین توصیف کرد .

سرمربی مس سونگون درخصوص بازی مقابل شهروند گفت: بازی بسیار سنگینی بود.تیم ساری از تماشاگران پرشوری بهره می برد و بازی کردن در این زمین با این گرما و رطوبت بالا کار دشواری است و بازی در زمین شهروند همیشه برای من سخت بوده است. خداروشکر با تلاش و همت بچه ها و زحماتی که کشیدند،توانستیم ۳ امتیاز شیرین این دیدار را کسب کنیم و به هدف خودمان که قهرمانی است، نزدیک تر شویم.

علی افضل داوری در سالن ساری را سخت توصیف کرد و درخصوص قضاوت داوران افزود: داوری در این زمین سخت است. علی رغم اینکه داوران سعی در کنترل بازی داشتند اما در هر دو نیمه تیم مان ۵ خطا شد درحالیکه مطمئنم ۳،۴ مورد از این خطاهایی که اعلام شد، خطا نبود. به هر حال با این تعداد تماشاگر داوری کردن سخت است.

وی در پایان میزبانی ساروی ها را خوب دانست و اضافه کرد: واقعا همکاری خوبی با ما داشتند. تیمی هستند که تماشاگرانش حمایت خوبی را از تیم خود داشته و سر و صدای زیادی می کنند. امیدوارم که به جایگاه واقعی خود برسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸

البته با استفاده از تاکتیکهای جدید مثل پرتاب بطری این ٣ امتیاز ارزشمند به دست اومد.

نام ... یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۳۳

کی هست ک بخواد قدر این تماشاگرارو بدونه نکنه ابطحی ؟ 🙂

یاسر یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

اقای افضل…. تا کی میخای این مسخره بازی رو ادامه بدی… این جور بردن ها بی ارزشه… پارسال تو شهر نکا یادتع چه اتفاقی افتاد…. وقتی وقت بازی, از۵ دقیقه میاد رو ۲ دقیقه سر مردم نکا بریدن… وقتی تیم تو ساری میاد با انداختن بطری اب تو زمین بازی می بره….. به نظرت این تاکنیک که شما داری… اقا افضل ى روزی قیامت هم هستش….. عروسی تو کوچه ماهم میاد