کد خبر : 42530
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1394 - 11:32
-

باید هدف مان جام جهانی باشد نه آسیا/به نفع وحید است که الان به تیم ملی نرود

باید هدف مان جام جهانی باشد نه آسیا/به نفع وحید است که الان به تیم ملی نرود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: به نفع وحید شمسایی است که در مقطع فعلی سرمربی تیم ملی نشود. مجتبی آهنگران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همه فوتسال ایران را با وحید شمسایی می شناسند و در این چند سال وحید برای فوتسال ایران سنگ تمام گذاشته اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: به نفع وحید شمسایی است که در مقطع فعلی سرمربی تیم ملی نشود.

مجتبی آهنگران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همه فوتسال ایران را با وحید شمسایی می شناسند و در این چند سال وحید برای فوتسال ایران سنگ تمام گذاشته اما به نفع وحید است که الان به تیم ملی نرود چون نمی خواهیم مهره باارزشی که داریم را راحت بسوزانیم.

وی افزود: وحید شمسایی مهره بسیار مهمی برای فوتسال ایران است و حیف است که بسوزد و باید روی وحید کار شود و بعدا بتوانیم از او استفاده بهینه کنیم. نمی گویم الان وحید شمسایی در تیم ملی جواب نمی دهد اما ریسک این کار خیلی بالاست. وحید باید چند سال دیگر کار کند و تجربه بیشتری بدست آورد و بعد به تیم ملی بیاید چون اگر الان بیاید و بسوزد مثل علی دایی می شود.

وی ادامه داد: دوست نداریم وحید شمسایی مثل علی دایی در تیم ملی بسوزد. وحید برای ما مهره ارزشمندی است و دوست داریم همین طور محبوب بماند.حیف است وحید شمسایی با یک تصمیم اشتباه محبوبیتش را از دست بدهد. البته گروهی که شمسایی دارد برای تیم ملی خیلی خوب نیست و اگر قرار است به تیم ملی برود باید در کادر فنی اش تغییر ایجاد کند و از نفرات حرفه ای تری استفاده کند و در انتخاب نفراتش خیلی دقت کند.

آهنگران در پایان گفت: ۵ ماه تا جام ملت های آسیا زمان داریم و فکر می کنم ما در آسیا مشکلی نداریم و اگر یک تیم باشگاهی مان را هم بفرستیم مشکل چندانی نخواهیم داشت و نتیجه می گیریم. تمام تمرکز ما باید روی جام جهانی باشد؛ نمی گویم آسیا را ندید بگیریم اما جام جهانی باید هدف اصلی ما باشد.
منبع:ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.