این دیگه چه قانونیه کجای دنیا اینطوری خدایابایدپول بدیم تا بازی پخش زنده شود
…………پس این حق پخش تلویزیونی کجارفت…….متاسفم براصداسیمای پولکی
عدم پخش بازی به خاطر مشکل مالی/ باخت بی حرف و حدیث قرچکی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقه تیم هاى آذرخش بندرعباس و شهید منصورى قرچک ساعت ۱۷ جمعه در حالی در سالن فجر بندرعباس برگزار شد که آذرخش چند بازیکن مصدوم داشت. عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش برای این دیدار حساس از وجود محمد خرم ، عارف شبانه گرد ، محمد بنى اسدى ، محمد حسینى نژاد ، میلاد چراغى ، محمد زاهدى ، بهزاد میرى زاده ، محمدرضا دهقانى، سینا احمدیانپور ، سعیدرضوانى ، سینا بخشى و مجید احمدى بهره برد.
از سوی دیگر رضا داورزنی سرمربی تیم شهید منصورى قرچک که در این بازی به علت اخراج از بازی قبل روی نیمکت تیمش نبود باقر محمدی ، محمدامامی، حمیدنصیری،مجیدلطیفی،محمدطاهری، حامدعبدالهی،پیمان حفیظی،حمیدرضاپورجاوید،علی رستمی، میثم نوری و مهدی شیر محمدی را به بازی فرستاد.
نارنجی پوشان هرمزگانی که به دنبال دومین پیروزی فصل خودشان بودند از همان ابتدا با پرس حریف در زمین خودش بازی را هجومی شروع کرد.حملات خوب ورموقعیت های به دست آمده یکی پس ازدیگری از دست می رفت تا آه از نهاد هواداران حاضر در سالن بلند شود. تیم شهید منصوری در بیست دقیقه نخست بازی چیزی برای نشان دادن نداشت و تنها باخوش شانسی همراه بود تا دروازه اش باز نشود.
نیمه نخست بافراز و نشیب های که داشت بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم این دیدار آذرخش باز هم دستورات تاکتیکی نیمه اول را به نمایش گذاشت. پرس کردن حریف داخل زمین خودش بالاخره در دقیقه ٢٣ بازی جواب داد و محمد بنی اسدی روی اشتباه بازیکن شهید منصوری که توپ را ازدست داد گل نخست بازی را برای آذرخش به ثمر رساند. دفاع شهید منصوری که از این شیوه بازی آذرخش کلافه شده بود در دقیقه ٢۵ بازی دوباره یک اشتباه مهلک انجام دادند تا محمدحسینی نژاد مهاجم خوش تکنیک آذرخش برای بار دوم دروازه آن هارا باز نماید.
شاگردان داورزنی پس از این که گل دوم را پذیرفتند برای جبران جلو کشیدند تا به گل برسند اما دفاع هوشیار آذرخش این اجازه را به آن ها نداد. بازی خوب بهزاد میری زاده که بهترین بازیکن این دیدار بود و پاس خوب این بازیکن در دقیقه ٣۴ باعث شد تا سینا بخشی گل سوم را برای آذرخش به ثمربرساند.
نارنجی پوشان آذرخش بعد از به ثمررساندن گل سوم عقب کشیدند تا بتواند از گل های خود محافظت نمایند. ازسوی دیگر شهید منصوری که همه چیز را تمام شده می دید و با باخت به خانه خودش می رفت فشار زیادی در ٧ دقیقه باقی مانده روی دروازه آذرخش آورد اما هر چه تلاش کرد نتوانست به گل برسد و در پایان بانتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کرد.
حواشی مسابقه:
بازی تیم های آذرخش و شهید منصورى قرچک در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور به دلیل مشکلات مالى باشگاه پخش مستقیم نشد.
باشگاه آذرخش فقط موفق شد دو بازى در خانه مقابل تیم هاى ملى حفارى اهواز و گیتى پسند را پخش مستقیم کند.
بازیکنان هرمزگانی از بدقولی مسوولان در پایان این دیدار گله مند بودند.
هواداران یک بار دیگر برای آذرخش سنگ تمام گذاشتند.
برخلاف بازی پرحاشیه هفته قبل قرچکی ها، آن ها در این بازی علی رغم دریافت سه گل هیچ اعتراض و حاشیه ای نداشتند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
اقای داورزنی تو رو خدا بی خیال تیم ما شو بیچاره شدیم به خدا
لطفا انقد طرفدارگونه بازی رو تحلیل نکنید
تابلوه که شما از تیم منصوری بدتون میاد
متاسفم برات پایگاه خبری فوتسال
برادرعزیز من خودم دیروز سالن فجربندرعباس بودم ……..تیم منصوری حرفی براگفتن نداشت بازیکنان منصوری بریده بودند…….آذرخش سه تازد۱۰تانزد …………برای تیم قرچک آرزوی موفقیت می کنم
منصوری یک شانس گلزنیصددرصد نداشت ………خب از نتیجه معلومه …….جنبه باخت داشته باشید آذرخش درست ۳تازد فقط۱۰تا موقعیت مسلم گلزنی روهدردادند…….درضمن آذرخش لشکری ازبازیکنان مصدوم داشت ۶بازیکنمون روتواین بازی نداشتیم ……….،آذرخش قوی شده برادر
دیگه داری شورشو در میاری پایگاه خبری
تو بازیه دیروز پیمان حفیظی.علی کیایی.افشی کاظمی نبودن!!!!!!!!!!!
شما دروغگویین
دروغگووووووو
ماکه چیزی خاصی ازبازیکنان تیم منصوری قرچک ندیدیم بازیکنان شمابه سختی راه می رفتند ……سه تاآذرخش بندرعباس زد۱۰تاهم نزد ………تیم آذرخش هفته اول که باخت بدمی آورد عامل اصلیش ناهماهنگی بود آذرخش هفته های اول گذشته …….الان خداروشکرخیلی خوب بازی می کنند وجاافتادند وبدون استرس بازی می کنند………ایشالله دوتیم خوب منصوری قرچک وآذرخش هرمزگان موفق باشند……….این بازی هم تمام شد رفت ازبازیکنان آذرخش تقاضامی کنم به فکر بازی بعد باشید………
متاسفم متاسفم برامسولان صداسیمای مرکزخلیج فارس که هیچ احمیتی به ورزش نمی دهند شماره حساب بدید تا براتون کارت به کارت کنیم متاسفم براصداسیمای پولکی هرمزگان
گزارش بازی باید به صورت بی طرف باشه…..درست نیست به خاطر وجود حواشی تولیگ فوتسال پایگاه خبری ای رشته وجهه ی خودش رو پایین بیاره و مغرضانه درباره ی یک تیم گزارش کنه…..این لحن گزارش اصلا درشان یه پایگاه خبری نیست
آقایان احدی و اردهالی هرچی خبر و خبرگزاریه زیر سوال میبرید با این طرز نوشتنتون …
انقد ضد قرچک بنویسید تا آخرش این نون دونی ای که راه انداختید رو هم ببندن :))
(مدیونید اگه فکر کنید این پایگاه خبری از اشخاصی شیرینی میگیره تا به نفع اونا و ب ضرر قرچک بنویسه ها)
قربانت-موفق باشی-پول بگیری-ضد منصوری کارکنی-گندش در بیاد-آبروتون بره-بوس بوس 🙂
خخخخخخخخخ
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱