کد خبر : 42383
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1394 - 2:04
-

فرش قرمز برای خسوس/ پروفسور چند روز دیگر در ایران!

فرش قرمز برای خسوس/ پروفسور چند روز دیگر در ایران!
خسوس پس از چندین ماه غیبت هفته آینده برای قرار گرفتن روی نیمکت تیم ملی راهی ایران می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از اینکه کمیته فوتسال و کمیته فنی در طی دو هفته گذشته با اسامی مختلف برای نشستن روی نیمکت تیم بازی کردند و مصاحبه های مختلفی در رابطه با نشستن افراد مختلف روی نیمکت تیم ملی انجام دادند ، مشخص شد که هفته آینده خسوس کاندلاس سرمربی سابق تیم ملی دوباره برای قرار گرفتنن در راس کادرفنی تیم ملی راهی ایران خواهد شد. به گفته یک منبع آگاه، پیرمرد اسپانیایی تا چند روز دیگر به ایران می آید و به احتمال فراوان ماندنی می شود.

از نکات قابل توجه بازگشت وی مصاحبه های پیشین رئیس کمیته فوتسال بود که هر روز با مصاحبه های ضد و نقیض خبر از انتخاب اشخاص مختلف برای نیمکت تیم ملی خبر می داد. بازی با اسم ها نه تنها باعث توهین به شعور خانواده فوتسال می شود، بلکه باعث سوزاندن اسطوره هایی مثل وحید شمسایی نیز می شود. اسطوره هایی که به همین راحتی در فوتسال ایران و دنیا صاحب جایگاه نشده اند و برای رسیدن به این مرحله زحمت کشیده اند.

پایگه خبری فوتسال ایران نیز در مطلبی تیتر مصاحبه های افتخاری را منتشر کرد(اینجا).افتخاری پیش تر گفته بود خسوس زنگ هم بزند سرمربی تیم ملی نمی شود ولی حال متوجه می شویم که نباید به حرف های رئیس کمیته فوتسال زیاد بها داد و همچنان باید منتظر اتفاقات عجیب در فوتسال کشورمان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۴:۱۵

اسم و عوض کن بزار پایگاه وحید شمسایی

نیما کریمی شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۵:۴۹

کار به این ندارم که افتخاری ادم بسیار بی کفایتیه و خسوس هم برای ما کاری نکرده و فقط ناز کرده
ولی من در تعجبم که چرا شما اینقد واضح و آشکار از وحید شمسایی حمایت میکنین.
ئحید اسطوره ست بهترینم هست درست اماچرا اینقد واضح حمایت و جانبداری می کنین.
احتمال اینکه این نظرو پاک کنین زیاده

نام ... شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۱۷

از احساس مسئولیتتون تشکرمی کنیم .
ول یبذار ید بالاخره تیم از بلاتکلیفی در بیاد

بچه قمى شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۴۰

خدا به این جوان ها و فوتسال این مملکت رحم کرد شمسایى مربى تیم ملى نشد وگرنه دوباره باند بازى در تیم ملى شروع میشد و فوتسال ١٠ سال به عقب برمیگشت خدا رو شکر

نام ... شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۳۳

واقعا نمی دونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
اتفاقا وقتی امسال همین آقایون دور بر وحید هستن میشه فهمید وحید نه خوبه نه اسطوره هست در این گزارش دروغ آشکار ترین چیزی که می شه دید.
آقای کاتب این گزارش ،اینکه افتخاری به شعور ورزشی ها توهین می کنه درسته کاملا درسته ولی شماهم همین کار داری می کنی چون داری سعی می کنی از آب گل آلود ماهی بگیری.آهای آهای آهای ……. یادمان باشد پیشتر از این بزرگان ما همیشه جمله معروفی درگوش ما می خواندند (دروغ گو دشمن خداست)
حالا که فهمیدید دست حامی تان ازتیم ملی کوتاه شده ……………….

علیرضا جعفری شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

خلاصه اقا داستانیه . خدا کنه در هر صورت فقط تیم نتیجه بگیره که نخواید اینا رو به رخ اقای رییس بکشونید بعدا . ولی برا احتیاط شما این حرفای ضد و نقیض و حتما نگه میدارید .

آملی شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

دوستان شما چرا اصل رو ول کردید و فرع و چسبیدید فوتسال ایران که روزی سوم جهان بود دیگه به لطف دوستان خاین ضعیف شد و در حال نابود شدنه شما فکر میکنید شیطان دیگه به چی میگن.شمسایی هرچقدر بد و باند باز باشه باز برای فوتسال این مملکت زحمت کشیده و دلش از آقای افتخاری و امثال ایشون بیشتر میسوزه هرچند که چند بار هم اعلام کرده که اومدن من مهم نیست. یکی رو بیارید که بدرد ما بخوره خسوس در حد تیم ملی گوامه نه ایران.

فوتسالیست شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

داداش من خوب گفتی

شیما شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

آخه افتخاری چه کارست که برا ی ملت تصمیم میگیره.

نام یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۰۷

اتفافا امثال شمسایی فوتسال رو به حاشیه بردن و نابود کردن وگرنه فوتسال راه خودش رو میرفت حالا هم خیلی خوب شد آدم پولکی و منفعت طلبی مثل شمسایی مربی تیم ملی نشد خدا این جوان ها رو دوست داشت با اومدن شمسایی فوتسال ۱۰ سال به عقب برمیگشت و نابود میشد با باند بازی و ……

دوست شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

وقتی حسین شمس رو داریم خسوس دیگه کیه.

حمید شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

مگه ارث باباتونو خورده که شماها زورتون اورده .اقا دوست داره هر بازیکنیو بخواد دعوت میکنه نظرش اینه ک با اینا نتیجه میگیره .بعدشم شخص اول فوتسال ایرانه توقع دارین ازش حمایت نشه واسمشو نیارن