کد خبر : 42625
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1394 - 17:45
-

فلاح :بازیکنان این فصل مقاومت از چهارگوشه ایران به این تیم آمده اند /در بیشتر بازی های این فصل شایسته برد بوده ایم

فلاح :بازیکنان این فصل مقاومت از چهارگوشه ایران به این تیم آمده اند /در بیشتر بازی های این فصل شایسته برد بوده ایم
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: بازیکنان جوان مقاومت بسیار تاکتیک پذیر، مستعد و جزو بهترین های لیگ برتر محسوب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: بازیکنان جوان مقاومت بسیار تاکتیک پذیر، مستعد و جزو بهترین های لیگ برتر محسوب می شوند.
رضا فلاح اظهار کرد: از ابتدای فصل همواره این نکته را گوشزد کرده ام که تیم جوانی در اختیار داریم و برای بهتر شدن نیاز به گذر زمان است.

وی افزود: بازیکنان این فصل مقاومت از چهارگوشه ایران به این تیم آمده اند و برای اینکه آنها به یک وحدت رویه و هماهنگی خوب برسند نیاز به گذر زمان و کمی حوصله است.

فلاح با تقدیر از عملکرد بازیکنان تیمش در بازی مقابل میثاق تهران گفت: ما در بیشتر بازی های این فصل شایسته برد بوده ایم و به واسطه کم تجربه بودن بازیکنانمان و البته بد شانسی امتیازات را از دست داده ایم خوشحالم که در این بازی گل اول را زدیم و با یک بازی هوشیارانه در ادامه یک پیروزی دلچسب را به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه دو برد متوالی در لیگ نمی تواند متضمن موفقیت در بازی های آینده باشد گفت: در عین اینکه از کسب این دو پیروزی متوالی در لیگ برتر و بهبود جایگاهمان در جدول رده بندی خوشحالم اما معتقدم روزهای سختی در پیش داریم و باید برای بهتر شدن بیش از گذشته تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با قدردانی از حمایت تماشاگران البرزی از این تیم گفت: کسب اولین برد خانگی بسیار دلچسب بود و در این پیروزی هواداران نیز سهم ویژه ای دارند.

وی در پایان افزود: من به این تیم و توانایی هایش ایمان دارم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در کنار این بازیکنان تیمی شایسته برای استان البرز در لیگ برتر فوتسال باشیم.

تیم فوتسال مقاومت البرز روز گذشته در سالن انقلاب اسلامی کرج به برتری ۴ بر۱ مقابل میثاق تهران دست یافت. مقاومت البرز تا پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران با کسب ۱۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی جای گرفته است.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ستون یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

اقای فلاح باید به داشتن یه همچین گلری افتخار کنی عالی بوده
به به اقا فراهانی انشاا… امسال ملی پوش میشی

نام ... دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۱۳

آقا رضا از مسعولین خواهش میکنم عابدین رو برگردونن حیف نیست خدایی امسال ایشالا پیراهن تیم ملی رو بپوشه که شک ندارم میپوشه شما ها باید به فکر استان باشید مجید هم برگرده دیگه تیم فوق العاده میشه گلر تونم که خوبه.