کد خبر : 42801
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 شهریور 1394 - 15:37
-

سفر دبیرکل، لیگ امید را تعطیل کرد!/ جابری با چه عنوان به قطر رفت؟!

سفر دبیرکل، لیگ امید را تعطیل کرد!/ جابری با چه عنوان به قطر رفت؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم یاسین پیشرو قم برای انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی قطر راهی این کشور شده است. جالب اینکه آرش جابری دبیر کمیته فوتسال نیز با این تیم راهی قطر شد. سفری که در سکوت رسانه ای انجام شد. جابری که از ابتدای لیگ به ثابت بودن برنامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم یاسین پیشرو قم برای انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی قطر راهی این کشور شده است. جالب اینکه آرش جابری دبیر کمیته فوتسال نیز با این تیم راهی قطر شد. سفری که در سکوت رسانه ای انجام شد. جابری که از ابتدای لیگ به ثابت بودن برنامه بازی ها تاکید داشته و به اقتدار خود در تغییر ندادن تاریخ و ساعت بازی ها افتخار می کرد، با عوض کردن تاریخ بازی های یاسین پیشرو در هفته هشتم و نهم، خود نیز با این تیم راهی تعطیلات شد آن هم با هزینه باشگاه قمی!

image

برای پی بردن به دلیل سفر دبیر کمیته فوتسال به قطر به سراغ مسئولان یاسین پیشرو رفتیم.

مهرداد منافی مدیر روابط عمومی باشگاه یاسین پیشرو در پاسخ به این پرسش که آرش جابری با چه عنوان به همراه تیم به قطر رفته است، به خبرنگار fut5al گفت: ایشان با عنوان نماینده فدراسیون به قطر رفته اند!

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چه دلیلی دارد فدراسیون فوتبال در یک بازی دوستانه نماینده داشته باشد، اظهار کرد: چون قرار بود تیم ملی برای بازی دوستانه به قطر برود، آقای جابری در کنار تیم یاسین پیشرو رفت تا رایزنی هایی را با مسئولان قطری داشته باشد.

اما سفر آقای دبیر تبعات منفی برای فوتسال کشور نیز داشت. مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتسال کشور که در رشت قرار بود برگزار شود، به دلیل غیبت آرش جابری با مشکلات زیادی روبه رو شد. ایرج کریمی مدیر تیم امید حفاری نیز در تماس به خبرنگار پایگاه خبری از لغو این مسابقات گله کرد و گفت: در حالی ما برای حضور در مسابقات به رشت سفر کرده ایم، مسئولان می گویند بازی ها لغو شده است. آن ها عنوان می کنند نامه لغو بازی ها برای ما ارسال شده اما هیچ نامه ای به دست ما نرسید!

سرپرست حفاری تاکید کرد: جدای از هزینه ای که بازی های امید بر روی دست ما گذاشته، ما بلیط برگشت به اهواز برای چهارشنبه تهیه کرده ایم و اکنون فقط در هتل نشسته ایم و نمی دانیم چه باید بکنیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اره دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

کار هر خر نیست خرمن کوفتن گاو نر میخاهدو مرد کهن .این فوتسال چقدر یتیم شده که ارش جابری شده دبیر اون .این فوتسال چقدر ذلیل شده که تو خانواده فوتسال به این عظمت .یعنی یکی نیست که دبیر کمیته فوتسال بشه ..اون دکتری چه دردی از فوتسال دوا میکنه .کجایی مهدی خراطی .کجایی زنده یاد حسین زاده.

نا امید دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

این لیگ امیدها شده محل سفر وگشت و گذار اقای جابر ی .از وقتی ایشون اومده تیشه به ریشه فوتسال افتاده .لیگ امیدهای ایران از یازده سال پیش که اقای درودگر اونو راه اندازی کرد با همکاری مهدی خراطی با شرکت چهارده تیم در دو گروه هفت تیمی به صورت رفت و برگشت انجام شد و در دوره اقای ترابیان با همون چهارده تیم در دو گروه مجتمع هفت تیمی ادامه یافت .که خروجی این لیگ شد صمیمی .بهادری .عباسی .طیبی و……حالا ایشون و اقای افتخاری جای راه اندازی لیگ پویا و تعداد تیم بیشتر این ورزشو زنده کنن .میخان اونو از بین ببرن و کمترش کنن .تمام دنیا پایه هارو قوی میکنن تو ایران میخان پایه رو نابود کنن .خاسته ما اینه که لیگ جوانان و امیدهارو توسعه بدن و بیشتر کنن .هر کی میخونه انصافا کامنت بذاره و حمایت کنه .

رشت دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

من سه روز پیش هشدار داده بودم که این اقای جابری تو قطر چیکار میکنه .یه کسی باید تو کمیته فوتسال باید باشه که این کاره باشه

اقای چاق دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

اقای جابری شما که خیلی ادعات میشد
چی شد که بخاطر یه سفر غیر ضروری خودت را زیر سوال بردی؟قطر خوش میگذره
خخخخخخخخ

فوتسالی دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

واقعا جای تاسف داره واسه فدراسیون از کفاشیان تا افتخاری و کمیته مسابقات جابری که به فکر خوشگذاری خودشه نه پیشرفت پایه ایی فوتسال کشور…و هیچ کس از آقایون هم جوابگوی این ناهماهنگیها و بی برنامه نیست تا موقعه ایی که امثالی مثل افتخاری و جابری راس کار باشن فوتسال به جایی نمیرسه و خیلی زیر پا له می شوند. ..

نام ... سه شنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۰۷

یاسین پیشرو جابری رو با خودش برده تا تو لیگ حواشون و داشته باشه
خوراک آقای غیاثی و جعفر عابدی همین رابطه هاست

قم سه شنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۰۸

یاسین پیشرو جابری رو با خودش برده تا تو لیگ حواشون و داشته باشه
خوراک آقای غیاثی و جعفر عابدی همین رابطه هاست

نام ... سه شنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

جابری حیا کن